Page 2 - ZI Broj 18/2015
P. 2
tarski gimnazijalci opet briljirali Proljetna
škola
Martin Bajzek treći fotografije
put državni prvak iz Foto kluba
matematike Krapina
M artin Bajzek, učenik 4. raz-
reda gimnazije iz Zlatara, je Foto klub Krapi-
pod vodstvom mentorice prof. Iskre na idućeg vik-
Joć treći puta osvojio prvo mjesto u enda, 25. i 26.
državi na natjecanju iz matematike travnja od 14
za učenike osnovnih i srednjih škola sati u krapinskoj
održanom u Trogiru. Srednja škola OŠ Augusta Ce-
Zlatar imala je još dvojicu pred- sarca organizira školu drugu Prol-
stavnika, koji su se natjecali u B vari- jetnu školu fotografije. Ove godine
janti, u koju spadaju ostale srednje će se detaljno razraditi kadriranje,
škole. Učenik 3. razreda gimnazije, odnosno kompozicija fotografije,
Ivan Kuljak osvojio je drugo mjesto, plan i rakurs te obrada digitalne
a njegov kolega David Mrkoci bio fotografije. Škola je besplatna i
je osmi. Mentorica im je bila prof. dovoljno je da polaznici donesu
Božena Palanović. Na državnom svoj fotoaparat ili mobitel. (ZI)
natjecanju iz matematike u A vari-
janti, za matematičke gimnazije,
sudjelovala je i Valentina Meglić iz
2. PM razreda zabočke Gimnazije i
osvojila šesto mjesto. Od 8. do 10.
travnja u Trogiru je održano državno
natjecanje iz matematike za učenike
osnovnih i srednjih škola. (ZI)

Održana radionica „Strateško planiranje i
izrada strategija“ za dužnosnike i službenike
jedinica lokalne i regionalne samouprave
U prostorijama Srednje škole
Krapina održana je radi- Zagorje International
onica „Strateško planiranje i iz-
rada strategija“ za dužnosnike
i službenike jedinica lokalne i
regionalne samouprave. Svrha
radionice je jačanje kapac-
iteta za strateško planiranje na
lokalnom i regionalnom nivou.
Dvadesetak polaznika se kroz
dva dana upoznalo s metod-
ologijom, principima i fazama
u procesu strateškog planiranja
te sa odgovarajućim zakono-
davnim i strateškim okvirima.
Mirjana Samardžić Novoselec,
predavačica iz Državne škole za
javnu upravu, istaknula je da
bi radionica polaznike trebala
dodatno osposobiti u njiho-
vim vještinama osmišljavanja i
pisanja strategija koje će se moći
kvalitetno provoditi. (ZI)

2
   1   2   3   4   5   6   7