Organizatori oduševljeni

Ovogodišnji Eurosong gledalo je 183 milijuna ljudi, gledanost među mladima porasla za sedam posto

Objavljeno: 01.06.2021. zagorjeinternational

Ovogodišnje natjecanje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 milijuna ljudi, objavili su u ponedjeljak organizatori iz Europske unije radiotelevizija (EBU). Veliko finale, održano 22. svibnja u Rotterdamu, imalo je 40,5 posto udjela u gledanosti, što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019., piše Jutarnji list.

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine “share” gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine.

Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019.

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina.

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine, u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78,5 posto.

No, nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći “share” u odnosu na bilo koje tržište – iznenađujućih 99,9 posto.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba