U Krapini župan Kolar i direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld održali sastanak na temu zajedničke turističke promocije grada Zagreba i KZŽ

“Zagorje, bajku na dlanu želimo pozicionirati kao najbolju turističku kontinentalnu destinaciju – udruživanje snaga sa Zagrebom logičan je potez na putu ka ostvarenju tog cilja”

Objavljeno: 27.01.2021. AB

U Krapini su u utorak župan Željko Kolar i direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld održali radni sastanak na temu zajedničke turističke promocije grada Zagreba i Krapinsko – zagorske županije.

Around Zagreb

Bienenfeld je rekla da je lani  pokrenuta kampanja Around Zagreb – Blizu grada, blizu srca, destinacijska kampanja koja se obraća emitivnim tržištima, ali i domaćim gostima. 

– Kampanja promovira turističku ponudu glavnog grada RH te Zagrebačke županije, a cilj joj je stvaranje dodatnog sadržaja za turiste koji posjećuju Zagreb. Kampanja je polučila uspjeh u Ukrajini, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj, Poljskoj te na tržištu SAD-a a promo film kampanje ima 2.250.000 pregleda. S ciljem dodatnog jačanja ponude, želja nam je da u ovaj projekt bude uključena i destinacija ‘Zagorje, bajka na dlanu’ – objasnila je direktorica Bienenfeld.

 Župan Kolar podržao je ideju.

– Krapinsko – zagorska županija i Grad Zagreb imaju duboku povezanost na brojnim poljima i logično je da se dodatno povezujemo i kad je u pitanju resor turizma. S punim pravom možemo reći da je ‘Zagorje, bajka na dlanu’ top destinacija, perjanica kontinentalnog turizma u Hrvatskoj koja ima brojne termalne izvore, bogatu kulturnu baštinu, enogastronomsku ponudu, vjerski turizam i izuzetno veliki potencijal za daljnji razvoj zdravstvenog turizma te sve širu lepezu ponude različitih oblika aktivnog turizma. Ukratko, Zagorje je sve ono što svaki posjetitelj samo poželjeti može – kazao je Kolar, dodavši da je to rezultat strateškog promišljanja i provedbe Masterplana razvoja turizma.

Dolasci i noćenja

– U njemu smo si  zadali visoke ciljeve, koje želimo i možemo ostvariti. U prilog tome govori da su od 2013. godine dolasci povećani za 145 posto, a noćenja za 131 posto. Našu turističku destinaciju ‘Zagorje, bajku na dlanu’ želimo i dalje iz dana u dan dizati i pozicionirati ju kao najbolju kontinentalnu turističku destinaciju – ne samo u Hrvatskoj, već i šire. Udruživanje snaga sa glavnim gradom Hrvatske logičan je potez na putu ka ostvarivanju tog cilja – zaključio je Kolar.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba