SINONIM ZA USPJEH: Prostoria iz Svetog Križa Začretja u devet se godina razvila u svjetski poznati brend premium namještaja

KOD NJIH NEMA KRIZE: Svakom djelatniku isplatit će tri tisuće kuna godišnje nagrade i po 600 kuna za svako dijete do 15 godina

Objavljeno: 19.12.2020. JJ

Poduzeće Prostoria iz Svetog Križa Začretja izvrstan je primjer uspješnog poslovanja i izgradnje identiteta jedne domaće tvrtke, zahvaljujući vrhunski dizajniranom i proizvedenom namještaju. Svojim visokokvalitetnim proizvodima, Prostoria je stekla povjerenje u niši dizajn – brendova, najzahtjevnijem međunarodnom tržišnom segmentu namještaja, dok je istovremeno godinama svojim djelovanjem postupno gradila pozitivan imidž Hrvatske kao zemlje kvalitetne proizvođačke kulture.

Prostoriju je osnovao i vodi je Tomislav Knezović, koji je svoj profesionalni život posvetio industriji namještaja – već punih 27 godina. U ovoj se tvrtki ulaže u inovativne projekte, potrebna tehnološka postrojenja i stručnjake koji ga okružuju. Premisa dosadašnjeg uspjeha ovog brenda usmjerenost je na beskompromisnu kvalitetu dizajna, proizvodnju i ulaganje u zaposlenike koji njeguju jednake vrijednosti.

Učenje i usavršavanje

Vjernost i predanost svojih djelatnika u Prostoriji su odlučili nagraditi i ove godine, pa će tako dodijeliti nagradu za godišnji uspjeh svim svojim djelatnicima. Za one djelatnike, njih 184, koji su zaposleni duže od godinu dana, nagrada će iznositi tri tisuće kuna. Onim djelatnicima koji u tvrtki rade manje od godinu dana, bit će isplaćen srazmjeran dio. No, to nije sve. Za svako dijete djelatnika koje nije starije od 15 godina, uplatit će se i dodatnih 600 kuna.

– Prostoria je primarno proizvođački orijentirana tvrtka koja dizajnira i proizvodi vrhunski namještaj. U tom smislu ulažemo u tehnologiju te potičemo djelatnike na usavršavanje i inovativna rješenja u proizvodnji i samoj organizaciji. Samostalnost, inicijativa i kvalitetna izvedba radnih zadataka redovito se prate i adekvatno su financijski nagrađeni. Pritom naši djelatnici imaju priliku učiti i usavršavati svoja znanja i vještine u suradnji s drugim kolegama i radu s vrhunskom tehnologijom – kažu iz poduzeća, a njihove riječi potvrđuju i zadovoljni djelatnici.

– Ovdje radim posao koji volim i koji je za mene izazov. Osim zavarivanja, radim i na izradi šablona, točnije alata u kojima se ti proizvodi zavaruju. Čast mi je sudjelovati u razvoju Prostorije, a i svakom novom komadu namještaja koji se kod nas razvija, proizvodi te odlazi u svijet.  Ovdje imam priliku svakog dana naučiti nešto novo i profesionalno rasti, a uz to mogu živjeti u Zagorju, gdje sam i rođen. – ističe Željko Bosec, majstor zavarivač.

S njime se slaže i Anica Pavalić, voditeljica šivaone.

– Moj je posao jako kreativan jer osim što šivam i vodim taj odjel, zajedno s dizajnerima, inženjerima, majstorima i direktorom, razvijam prototipove novih komada namještaja, odnosno dijelova koji se tiču tkanine. Krojenje i šivanje tkanina za namještaj drugačije je od šivanja odjeće, pogotovo kad je riječ o inovativnim načinima koje moraš osmisliti ispočetka. U ovom poslu svi trebamo biti precizni i dosljedni u izvedbi kako bi svaki primjerak izašao jednako kvalitetan – otkriva ova zadovoljna djelatnica. 

Prirodni materijali

Kao proizvođačkoj tvrtki, društvena odgovornost Prostorije usmjerena je primarno na korištenje prirodnih materijala u proizvodnji namještaja, koji se dizajnira na način da bude kvalitetan, što u konačnici znači da je dugotrajan i ne odbacuje ga se.  Ostatke materijala iz proizvodnje recikliraju ili ih prodaju kao repromaterijal te u tom smislu brinu o očuvanju okoliša.

– Atmosfera u Prostoriji je kreativna i dinamična. Uzmite u obzir da smo se u samo devet godina, od postavljanja prvih strojeva u tvornici u Svetom Križu Začretju, razvili u jedan od svjetski visokokonkurentnih brendova premium namještaja. Prostoria je mjesto u kojem se njeguje individualni razvoj i rast zaposlenika, kao i međuljudski odnosi. Zaposlenici su stupovi uspjeha Prostorije. Naša proizvodnja nije stala čak ni za vrijeme pandemije. Jedna od krucijalnih stvari koja nam je od početka išla u prilog, jest odluka da svoju proizvodnju postavimo upravo u Zagorju – za razliku od mnogih svjetskih konkurenta koji su unatrag 20 godina svoju proizvodnju djelomično ili u potpunosti preselili u Kinu i zemlje istočne Europe. Čak je i na svjetskoj razini rijetko da jedan brend proizvodi sam sve elemente namještaja – metalni namještaj, namještaj od drveta i ojastučeni namještaj. A mi to činimo upravo iz Zagorja! – kažu iz poduzeća. Prostoria se primarno bavi dizajnom, razvojem novih dizajnerskih rješenja i proizvodnjom namještaja, stoga djelatnici u proizvodnji čine većinu zaposlenih, zatim slijedi Uprava te njihovi vlastiti saloni namještaja u Zagrebu (Bauerova 3), Splitu (Poljička 28b) i Rijeci (Dolac 9a), a nedavno su otvorili i salon u Beogradu. Namještaj koji se proizvodi u Prostoriji prodaje se u preko 60 zemalja i preko 1000 premium trgovina diljem svijeta.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba