“Time to Move“ kampanja

Mreža udruga Zagor pružila mladima informacije o mogućnostima mobilnosti na području Europske unije

Objavljeno: 28.10.2020. LB

Tijekom listopada, Mreža udruga Zagor provela je niz aktivnosti u sklopu “Time to Move” kampanje. Riječ je o kampanji koju provode Eurodeskovi multiplikatori diljem Europe kako bi se došlo do što većeg broja mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, posebno onih u manjim sredinama koje imaju ograničen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Cilj je pružanje informacija mladima o mogućnostima mobilnosti.

Nagradna igra

U sklopu navedene kampanje, Zagor je proveo aktivnost informiranja putem info štanda na glavnom trgu u Zaboku, na kojem su se mladi imali prilike informirati se o mogućnostima mobilnosti te su im podijeljeni info letci i promotivni materijali. Osim navedenoga, provedena je i online nagradna igra u kojoj su mladi mogli provjeriti svoje znanje o Eurodesku i “Time to Move” kampanji, nakon čega je dvoje mladih nagrađeno zbog svih točnih odgovora. Organizirana je i aktivnost pod nazivom “Time to Move – Card game” na kojoj su mladi provjerili svoje znanje o drugim kulturama, jezicima, znamenitostima i zanimljivostima u Europi.

Međunarodni volonteri

– Na zabavan način mladi su naučili nešto novo te su se informirali o mogućnostima mobilnosti. Osim navedenoga, proveden je intervju s međunarodnim volonterima Zagora, Sukainom iz Španjolske i Martom iz Estonije, koji su nam ispričali kako su se snašli u Zaboku, što im je bio motiv za putovanje, kakvi su njihovi prvi dojmovi i slično. Nadamo se da će neke od dobivenih informacija movitirati mlade upravo na mobilnost – kažu iz Mreže udruga Zagor.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba