HTZ kreirao novu online brošuru za promociju kontinentalnog turizma

PUNA INSPIRACIJE – SKRIVENA BLAGA HRVATSKE UNUTRAŠNJOSTI: Od Kopačkog rita do zagorskih dvoraca

Objavljeno: 26.09.2020. zagorjeinternational

Hrvatska turistička zajednica izradila je novu online brošuru u potpunosti posvećenu promociji kontinentalnog turizma pod nazivom “Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske unutrašnjosti”.

Uz hrvatski jezik, brošura je prevedena na engleski i njemački jezik, a riječ je o svojevrsnoj šetnji prelijepom unutrašnjosti Hrvatske kroz turističke priče i atraktivne fotografije, a sve kako bi se turistima na što bolji i jednostavniji način približile, ne samo prirodne ljepote unutrašnjosti Lijepe naše, već i njene posebnosti i znamenitosti.

Cikloturističke staze

Brošura obuhvaća turističku ponudu unutrašnjosti Hrvatske, počevši od Kopačkog rita pa sve do Vukovara i Iloka, a istok Hrvatske posebno je obrađen i kroz jedinstvenu i bogatu gastro ponudu. U brošuri su zatim predstavljeni parkovi prirode Papuk i Lonjsko polje, Požega, Moslavačka gora, ali i Međimurje kroz ponudu brojnih cikloturističkih staza. Svoje mjesto u brošuri pronašao je i barokni Varaždin, predstavljen kroz poznati Špancirfest te dvorci Zagorja poput Trakošćana i Velikog Tabora. Istaknute su i sve blagodati te raznolika ponuda zdravstvenog turizma u unutrašnjosti Hrvatske, a potom su predstavljeni Medvednica i grad Zagreb, ponajviše kroz zanimljive muzeje poput Muzeja prekinutih veza. Karlovac je predstavljen kroz svoje četiri rijeke i akvarij Aquatiku, a opisane su i prirodne ljepote bajkovitog Gorskog kotara te ljepote Učke i unutrašnjosti Istre, koja je također pogodna za cikloturiste. Posebno je obrađen i prostor oko rijeke Une, Lika, Velebit, zatim područje rijeke Zrmanje i Kupe, Sinj i Sinjska krajina, Imotski i Imotska krajina te dolina rijeke Neretve.

Ruralni turizam

– Nakon ljetnog dijela turističke godine u kojem smo, s obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom, ostvarili vrlo dobre rezultate, aktivnosti usmjeravamo na promociju posezone gdje nam je u prvom planu promidžba kontinentalnog turizma, eno-gastronomije, ali i nautike kao jednog od najtraženijih hrvatskih turističkih proizvoda – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako su tijekom posezone u fokusu kraća vikend putovanja s naglaskom na domaće tržište.

Dodajmo kako je i glavna tema ovogodišnjeg Svjetskog dana turizma, koji se tradicionalno obilježava 27. rujna, upravo turizam u ruralnim područjima. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter