Veliko predstavljanje Hrvatske na sajmu BIT u Milanu

Proslavljeni trener Fabio Capello posjetio hrvatski štand, dočekali ga krapinski neandertalci koji Talijane pozivaju u Zagorje

Objavljeno: 10.02.2020. AB

Hrvatska turistička zajednica od 9. do 11. veljače predstavlja hrvatsku turističku ponudu na najvažnijem talijanskom turističkom sajmu BIT u Milanu, koji ove godine obilježava 40 godina postojanja. Prvi dan sajma bio je rezerviran za široku publiku, dok su preostala dva dana usmjerena na poslovnu publiku i susrete s ključnim strateškim partnerima.

Rijeka EPK 2020.
U ponedjeljak je održana posebna prezentacija Kvarnera i Rijeke EPK 2020., a na sajmu prisustvuju direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, ministar turizma Gari Cappelli, Veleposlanik RH u Italiji Jasen Mesić te generalni konzul u Milanu Stjepan Ribić. Štand HTZ-a posjetila je i pročelnica Ureda za turizam grada Milana Roberta Guaineri koja je hrvatskim turističkim čelnicima predstavila smjer razvoja milanskog turizma, kao i jedan od najpopularnijih talijanskih nogometnih trenera svih vremena Fabio Capello.
Na štandu HTZ-a, tijekom svih dana održavanja sajma, kojeg svake godine posjeti više od 40 tisuća ljudi, TZ Krapinsko-zagorske županije prezentira svoju eno-gastro, kulturnu i glazbenu ponudu pa tako svi posjetitelji sajma imaju priliku degustirati lokalne proizvode, a posebnu atrakciju čine kostimirani krapinski neandertalci koji animiraju posjetitelje na dolazak u Zagorje i Muzej krapinskih neandertalaca.
Inače, na ovogodišnjem sajmu u sklopu štanda HTZ-a svoju ponudu predstavlja deset suizlagača, među kojima su turističke zajednice Kvarnera, Splitsko – dalmatinske, Zadarske i Krapinsko – zagorske županije, Turističke zajednice Zagreba i Opatije te subjekti među kojima su Jadrolinija, Vir turizam, Solo Croazia te Bi village iz Fažane.

Peti najbrojniji gosti
– Sajam BIT u Milanu jedan je od najvažnijih sajmova na nama iznimno važnom talijanskom tržištu s kojeg smo u prošloj godini ostvarili rast od oko tri posto u dolascima i noćenjima. Talijansko tržište karakteriziraju kasnije rezervacije, prodaja turističkih aranžmana najintenzivnija je početkom travnja pa je naše prisustvo na ovom sajmu izvrsna prilika da se susretnemo s ključnim partnerima i dodatno ojačamo svoju poziciju u Italiji. Talijani su peti najbrojniji gosti u našoj zemlji, te sam siguran da ćemo brojnim marketinškim aktivnostima koje provodimo u Italiji utjecati na nastavak pozitivnih trendova, a optimizam nam daju i dobre najave ključnih turoperatora, avioprijevoznika, brodara – izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba