KOLIKO TROŠE PREDSJEDNIČKI KANDIDATI? DIP objavio izvješća o financiranju izborne promidžbe do 27. prosinca

DONACIJE UPLAĆIVALI I ZAGORCI: Grabar – Kitarović potrošila 5,4, a Milanović 1,5 milijuna kuna

Objavljeno: 01.01.2020. Jelena Jazbec

Predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar – Kitarović od 14. listopada do 27. prosinca je za izbornu promidžbu potrošila 5,4 milijuna kuna, dok je njezin protukandidat Zoran Milanović potrošio 1,5 milijuna kuna. Prema podacima objavljenima na internetskoj stranici Državnog izbornog povjerenstva, Grabar – Kitarović je zaprimila 347 donacija u vrijednosti 2,3 milijuna kuna, od čega je najveća, u maksimalno dopuštenom iznosu od 200 tisuća kuna, bila ona “Lane – Karlovačke tiskare”. Donacije od deset tisuća kuna uplatili su, između ostalih, zamjenik gradonačelnika Krapine Branko Varjačić, poduzeće Jedinstvo Krapina i predsjednik marijabistričkog Općinskog vijeća Teodor Švaljek. Za medijsko oglašavanje predsjednička je kandidatkinja izdvojila 2,5 milijuna kuna, s time da je ostvarila popust od oko 450 tisuća kuna.

Zagorski (grado)načelnici

Milanović je zaprimio 50 donacija vrijednih 813.130 kuna, a među donatorima su i čelnici zagorskih jedinica lokalne samouprave – načelnik Bedekovčine Darko Ban, gradonačelnik Zaboka Ivan Hanžek, načelnik Svetog Križa Začretja Marko Kos, gradonačelnik Pregrade Marko Vešligaj, načelnik Tuhlja Mladen Hercigonja te gradonačelnik Klanjca Zlatko Brlek, koji su izdvojili po deset tisuća kuna, kao i zamjenica gradonačelnika Zaboka Valentina Đurek, koja je izdvojila devet tisuća kuna. Krapinsko – zagorski župan Željko Kolar i njegova zamjenica Jasna Petek donirali su po 15 tisuća kuna, a predsjednik zagorskog SDP-a i potpredsjednik Hrvatskog sabora Siniša Hajdaš Dončić 20 tisuća kuna. Za medijsko oglašavanje, Milanović je potrošio samo 12.393 kune, ostvarivši popust od oko 3500 kuna.

Do 4. veljače

Međutim, završna izvješća o izbornim troškovima predsjednički kandidati koji su ušli u drugi krug izbora moraju podnijeti do 4. veljače i tek će se tada znati koliko su ukupno potrošili tijekom kampanje. Svakome od dvoje predsjedničkih kandidata zakon dopušta da na promidžbu potroše po 9,6 milijuna kuna. Drugi krug izbora održava se u nedjelju, 5. siječnja.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba