Hrvatska turistička zajednica i Bluesun hoteli, u suradnji s Korejskom nacionalnom televizijom KBS te medijskom kućom A9, ugostili su produkcijsku ekipu najpopularnijeg južnokorejskog TV showa “Battle trip” i najveće korejske pop zvijezde Park Cho-rong te Yoon Bo-mi. Riječ je o šestodnevnom posjetu hrvatskim destinacijama, na kojima se snima najgledaniji korejski TV show.
– Hrvatske destinacije prometnule su se u izvrsne lokacije za snimanje vrhunskih filmova, serija i showova. Pozitivan utjecaj svjetski poznatih emisija i filmova na globalnu promociju naše zemlje je neupitan, što potvrđuje i ogroman skok popularnosti naše zemlje na korejskom tržištu nakon što je u Zagrebu 2013. godine snimljen korejski reality show “The Romantic”. Siguran sam da će popularnost Hrvatske u Koreji dodatno porasti nakon boravka njihovih glazbenih zvijezda u našoj zemlji, ali i nakon emitiranja ovog najgledanijeg južnokorejskog TV showa – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednica Kristjan Staničić, naglasivši kako će se skorašnjim formalnim otvaranjem Predstavništva HTZ-a u Seulu dodatno povećati promotivne aktivnosti Hrvatske u Koreji.

Red Velvet

Inače, show “Battle trip”, koji se emitira na kanalu KBS, prati preko 25 milijuna gledatelja u Južnoj Koreji, kao i izuzetno velik broj korejskih iseljenika, pretežno u SAD-u, putem kanala KBS World. Uz to, vrlo je popularan i na društvenim mrežama, posebno na Instagramu, gdje je na hashtagu #battletrip trenutno preko 13 tisuća objava. Korejske pop zvijezde Park Cho-rong i Yoon Bo-mi, koje trenutno borave u Hrvatskoj, članice su K-pop grupe “Red Velvet”. Podatak o 8,3 milijuna followera na Instagramu i 1,3 milijuna pratitelja na Facebooku dovoljno govori o njihovoj popularnosti i pozitivnom medijskom dosegu cjelokupnog projekta.
Zanimljivo je da će produkcija “Battle tripa” u Hrvatskoj, uz Zagreb, Split, makarsku rivijeru i Brač, posjetiti i Hrvatsko zagorje. Na svom putovanju upoznat će tradicionalne hrvatske običaje, poput izrade licitarskih srca u Zagorju, uživat će u gastronomskim delicijama u Splitu, ali i doživjeti off road buggy avanturu u Baškoj Vodi te vožnju biciklima po Braču. Show snimljen na najljepšim hrvatskim destinacijama u trajanju od 90 minuta bit će emitiran u Južnoj Koreji za otprilike mjesec dana.

Tržišni potencijal

Dodajmo kako Južna Koreja, s 51 milijun stanovnika i uspostavljenim direktnim redovnim avio linijom Zagreb – Seoul, avioprijevoznika Korean Air, predstavlja veliki tržišni potencijal za Hrvatsku. U dosadašnjem dijelu godine s ovog tržišta Hrvatska bilježi preko 317 tisuća dolazaka i 402 tisuće noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani, predstavlja rast u noćenjima od gotovo pet posto. Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s tržišta Koreje su Zagreb, Dubrovnik, Split, Zadar i Plitvička Jezera. Korejski turisti Hrvatsku uglavnom posjećuju u pred i postsezoni, najviše tijekom svibnja i lipnja te rujna i listopada.