Dvanaesti po redu Weekend Media Festival kojeg su u četvrtak svojim nastupom otvorili legendarni riječki rokeri Let3, a koji se održava u Rovinju od 19. do 22. rujna, ove godine okuplja više od pet tisuća sudionika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata. Novinari, komunikatori, poznati iz svijeta filma i glazbe na mnogobrojnim će radionicama i panel diskusijama raspravljati o aktualnim temama.

Komunikacijski stručnjaci

Na jednom od prvih panela, “Panic At The Disco: Mediji, javni sektor i kultura“ raspravljalo se o Rijeci koja je odabrana kao Europska prijestolnica kulture 2020. godine, dok se na najposjećenijem panelu “Tko to tamo peva: Novi val glazbenih trendova u regiji“ raspravljalo o novom glazbenom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa, koji je pokorio cijelu regiju. Uz Severinu na panelu su sudjelovali Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.

– Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora – kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za glazbu, a u Hrvatskoj žele živjeti od glazbe.

Najveći hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari raspravljali su i o tome što očekuju od predsjedničkih izbora, dok su o tome što je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali glavni urednici tiskovina iz Hrvatske. Na ovogodišnji Weekend došao je i AJ Coyne, kreativac australskog ogranka BBDO-a koji je predstavio inicijativu koja za cilj ima potaknuti brendove koji se reklamiraju koristeći životinje da ulože u njihovu zaštitu. Nakon panela dodijeljen je “Megafon 2019.” za najboljeg hrvatskog političkog PR-ovca, a nagradu je dobio Marko Milić iz Ureda predsjednika Vlade.

Početak prvog dana festivala obilježio je i prvi video prijenos s drona na 5G mreži u ovom dijelu Europe uspostavljen između Rovinja i prvog 5G otoka u Hrvatskoj – otoka Krka. U glavnu dvoranu uključen je prijenos leta dronom iznad Krka.

Revija BalCannes

U drugom dijelu dana raspravljalo se o tome kako zadržati najbolje kada svi žele otići te koji su to benefiti zbog kojih će netko ostati u kompaniji i u teškim vremenima, kako prikupiti novac za svoj biznis, a jedan od najznačajnijih stručnjaka za komunikacijske strategije u turizmu na svom je predavanju poručio kako će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost.

Na ovogodišnjoj reviji BalCannes koja je održana u sklopu dvanaestog Weekend Media festivala uručene su posebne nagrade najboljim projektima regije. Projekte je odabralo čak dvadeset stručnjaka iz redova klijenata, agencija i medija.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija McCann Beograd. Projekt “Art Directed by Nature“ Studija Sonde proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a pritom je ponio i titulu najboljeg projekta po žiriju predstavnika agencija te titulu najboljeg inozemnog projekta. Žiri klijenata najboljim je proglasio projekt “Boranka“ agencije Imago Ogilvy. Nagrada žirija novinara pripala je agenciji BPCS, dok je najbolji regionalni projekt “Jana. Duboko iznad svih” agencije Saatchi&Saatchi Croatia.

BalCannes je ove godine odlučio nagraditi smjelost na tržištu i davanje kreativne slobode agenciji te uručiti još jednoga lava – nagradu za hrabrost klijenta. Nagrada je dodijeljena projektu Coca-Cola “Love is always the right way“ agencije McCann Skopje i klijenta The Coca-Cola Company.

Hrabrost i smjelost

– Hrabrost klijenata, smjelost, strpljivost i odvažnost u komunikaciji želimo nagraditi i zbog toga smo rado podržali prijedlog žirija za dodjeljivanjem dodatne nagrade. Nadamo se da će se i drugi ovime inspirirati te pozitivno iskoristiti činjenicu da industrija tržišnog komuniciranja ima veliku moć u formiranju stavova opće javnosti – zaključila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HUR – e i BalCannesa.