U veljači je u Hrvatskoj registrirano 3547 novih automobila, što je 7,6 posto manje nego prošle godine, pri čemu je Volkswagen bio najprodavanija marka, a Škoda Octavia “bestseller”, piše Autoportal.hr. Pad je posljedica povećanja trošarina, a iako je na dvomjesečnoj razini on nešto manji, odnosno 5,9 posto, ipak nije dobro što nije nastavljen pozitivan trend iz proteklih godina.

Treći Suzuki

Ono što još nije dobro, jest da tek trećina vozila završava u privatnim rukama – ostalo su državne strukture i javne tvrtke, privatne tvrtke i rent-a-car kuće, a velik dio, najmanje četvrtina, završava u reeksportu.
Tradicionalno su, dakle, na prva dva mjesta Volkswagen i Škoda, s 546 i 391 novoregistriranih i tržišnim udjelima od 17,89 i 11,09 posto, a slijede Suzuki (278 -7,84 posto), Dacija (219 – 6,17 posto), Renault (216 – 6,09 posto), Opel (201 – 5,67 posto), Hyundai (188 – 5,30 posto), Seat (172 – 4,85 posto), Peugeot (171 – 4,82 posto), Toyota (145 – 4,09 posto), Mazda (143 – 4,03 posto), Kia (131 – 3,69 posto), Ford (113 – 3,19 posto) i Citroën (108 , 3,04 posto).

Premium brendovi

Najprodavaniji premium brend je Audi (86 – 2,42 posto), ispred Mercedes-Benza (67 – 1,89 posto ) i BMW-a (58 – 1,64 posto).
Među modelima bestseller je Škoda Octavia (176), a na visokom drugom mjestu je Suzuki Vitara (142). Slijede Volkswagen T-Roc (126), Volkswagen Tiguan (119), Volkswagen Touran (105), Renault Clio (96), Suzuki SX4 S-Cross (96), Hyundai Kona (94), Škoda Karoq (93), Dacia Duster (90), Dacia Sandero (90), Mazda 3 (78) i Volkswagen Golf (72).
Udio benzinaca je 54,1 posto, dizelaša 42,5 posto, hibrida 2 posto, LPG (plin) 1 posto i električnih 0,3 posto.