Ovogodišnju manifestaciju “Noć muzeja”, koja se 1. veljače održala na više od 230 lokacija u 120 hrvatskih gradova i općina, posjetilo preko 250 tisuća posjetitelja

Zagorski rekorderi grad Krapina, s 2682 i općina Lobor, s 1730 posjetitelja

Objavljeno: 14.02.2019. zagorjeinternational

Hrvatsko muzejsko društvo 1. veljače je organiziralo 14. “Noć muzeja”, u kojoj su, uz muzeje i galerije, sudjelovale i druge baštinske institucije, arhivi, knjižnice, centri za kulturu, obrazovne institucije i udruge. Ovogodišnja manifestacija realizirana je na više od 230 lokacija u 120 hrvatskih gradova i općina. Manifestaciju je posjetilo preko 250 tisuća posjetitelja, pokazuju pristigla izvješća sudionika.

Digitalna budućnost

Ovogodišnju “Noć muzeja” obilježila je tema “Inovacije i digitalna budućnost”, koja je kao i prošlih godina potaknula izniman interes brojnih posjetitelja. Muzeji u Zagrebu i okolici bili su već tradicionalno najposjećeniji, s 92.857 posjetitelja. Odličnu posjećenost bilježe i Varaždin, s 8240 posjetitelja, Muzej Međimurja u Čakovcu, s dvije tisuće posjetitelja, Karlovac sa 7003 posjetitelja, Koprivnica s 3173 posjetitelja, Krapina s 2682 posjetitelja, te općina Lobor s 1730 posjetitelja. Ukupno je središnja Hrvatska zabilježila 38.379 posjetitelja.

Organizatori zadovoljni

Na temelju ovih izvješća i provedenih preliminarnih anketa, voditeljice “Noći muzeja” Dubravka Osrečki Jakelić i Vesna Jurić Bulatović ističu da je brojka od 250.000 posjetitelja sada već bila predvidljiva te da je kvalitativno profiliranje manifestacije “Noć muzeja” kroz ove godine stvorilo novu muzejsku publiku. Ova činjenica, kažu, najbolje se vidjela u strukturi posjetitelja, gdje je dominirala mlađa publika, zainteresirana za pripremljene programe, a bila je vidljiva i iznimna zastupljenost segmenta obiteljskih obilaska muzeja. Organizatori ističu zadovoljstvo brojem sudionika i kvalitetom programa koji su prijavljeni iz manjih sredina, a vezano uz afirmaciju lokalne materijalne i nematerijalne kulturne baštine, koji su putem manifestacije “Noć muzeja” pronašli način bolje promocije vlastitih programa, što ujedno manifestaciji daje posebnu atrakciju i vrijednost.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba