VLADAR DRUŠTVENIH MREŽA: NA SVOM INSTAGRAM PROFILU IMA VIŠE OD 77 TISUĆA PRATITELJA, A NJEGOVA JE FOTOGRAFIJA KRASILA DUPLERICU NIZOZEMSKOG NATIONAL GEOGRAPHICA

Domagoj Sever (32) iz Ivanca naš je najposjećeniji travel bloger i najbolji promotor hrvatskih prirodnih ljepota – ovo je njegova priča

Objavljeno: 03.12.2017. Jelena Jazbec

Da se društvene mreže zaista mogu pretvoriti u unosan posao, dokazao je 32-godišnji Domagoj Sever iz Ivanca, apsolvent Pravnog fakulteta u Zagrebu koji se od srednjoškolskih dana bavi fotografijom, a danas je najposjećeniji hrvatski “travel bloger” na Instagramu.
– Fotografiram od srednje škole, a prijelomni trenutak u mojem bavljenju fotografijom bila je pobjeda na Olympusovom natječaju “Rhythm of life”, gdje sam pobijedio i osvojio svoj prvi bolji fotoaparat – otkriva Domagoj te ističe kako je na Instagramu najprije počeo objavljivati iz čiste zafrkancije. Bile su tu fotografije putovanja, hrane, ali i privatnih proslava. Međutim, ubrzo je u ovoj društvenoj mreži prepoznao izniman marketinški potencijal, pa se stoga odlučio za objavljivanje isključivo putopisnih fotografija.
Njegov je rad prepoznala i Hrvatska turistička zajednica, pa su u intervjuu za Iconosqure Blog predstavnici HTZ-a istaknuli upravo njegov blog kao Instagram profil koji vrijedi pratiti. Jedan od najvećih Severovih uspjeha je prošlogodišnja pobjeda na natječaju “Moj kutak EU”, koji je raspisalo Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, a na kojem je, od pristiglih 1290 fotografija, pobijedila upravo njegova, koja prikazuje polja uljane repice u cvatu.

Organizirao Instameet

Domagoj iza sebe već ima nekoliko samostalnih izložbi, kao i 20-ak skupnih, no kao najvažniji trenutak svoje fotografske karijere ističe ovogodišnju izložbu u muzeju Parlamenarium u Bruxellesu, povodom pete obljetnice otvorenja muzeja i proslave belgijske Noći muzeja. Ove je godine s još troje hrvatskih instagramera u Trakošćanu organizirao prvi hrvatski Instameet, susret dvadesetak instagramera, youtubera, vlogera i blogera iz Hrvatske, Slovenije i Mađarske, koji zajedno imaju više od 500 tisuća pratitelja, te su specijalizirani za više područja – putovanja, moda, fotografija, hrana…
Na svojem Instagram profilu trenutno ima više 77 tisuća pratitelja, a plan mu je ojačati i Facebook i Twitter, te urediti web stranicu.
– Trenutno na sve tri društvene mreže u mjesec dana imam reach veći od milijun ljudi. Osim prirodnih ljepota, na blogu će izlaziti i priče i fotografije hrane. Nakon mnogih putovanja po Hrvatskoj, došlo je vrijeme da krenem i na daleka putovanja kojima se posebno veselim, a koja će, osim fotografijama, biti zabilježena i vlogovima – ističe Sever, kojemu se smiješi i svjetska karijera.
– Imao sam već nekoliko ponuda iz inozemstva, ali trenutno ne razmišljam o odlasku. Za početak 2018. imam dogovoreno nekoliko inozemnih suradnji i veseli me da se moj rad cijeni i izvan Hrvatske. Potvrda toga je i duplerica predivne bračke plaže Zlatni rat u National Geographicu Nizozemske – kaže.

Newport Film Festival

Još jedno veliko priznanje sasvim mu je neočekivano stiglo prije nekoliko tjedana. Dobio je pozivnicu za Newport Beach Film Festival, za kratki film Dugog Otoka koji je snimio ovog ljeta.
– Prije ovog videa nikada nisam uređivao video materijale, ovo je bio prvi moj pokušaj. Film je objavljen na mojem Facebook pageu, a do danas ga je vidjelo 54.110 ljudi. Reach je više od 146.000 ljudi. Inače, Newport Film Festival 2018. održava se po 19. puta, od 26. travnja do 3. svibnja, a otvorena je nova kategorija – social media shorts program, u kojoj će se prikazivati videi bloggera, vlogera i influencera iz cijelog svijeta koji se bave raznim područjima. Netko iz organizacijskog odbora je uočio moj video na Facebooku, te sam pozvan da sudjelujem u konkurenciji za nagrade. Prvenstveno sam bio iznenađen i još uvijek sam, jer do prije par mjeseci nisam nikada montirao niti jedan ozbiljniji kratki filmić. Kako mi je plan da na putovanjima češće radim vlogove, ovo mi je samo još jedan poticaj više. Nemam prevelika očekivanja od Festivala, ali se svakako veselim prikazivanju mojeg kratkog filmića na međunarodnoj sceni – kaže Domagoj.
S obzirom na to da je jedan od najboljih promotora hrvatskih prirodnih ljepota, pitali smo ga i što misli o činjenici da u promo spotu Hrvatske turističke zajednice nije bilo sjeverozapadne Hrvatske.
– Svjestan sam činjenice da je izuzetno teško napraviti spot koji predstavlja Hrvatsku, a da pritom svi budu zadovoljni – od turističkih djelatnika, građana do hotelijera. Jasno mi je i da su Dubrovnik, Plitvička jezera, Rovinj, slapovi Krke sa svojim vizurama jako dobar mamac za turiste, ali priznajem da bih bio sretniji da se u spotu našao i kratki kadar dvorca Trakošćan ili npr. Špancirfesta. Kako uvijek razmišljam da se ne treba žaliti, nego pokušati nešto promijeniti, mislim da bi naše lokalne turističke zajednice mogle imati za cilj napraviti naš lokalni promo video koji bi prikazao što sve Zagorje nudi – zaključuje Domagoj.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba