Udruga za zaštitu potrošača

Prozvali Zagorski vodovod zašto obavljaju izmjenu vodomjera bez prisutnosti i znanja vlasnika

Objavljeno: 22.02.2016. mladenmandic

 

Nove tehničke i opće uvjete isporuke vodnih usluga, kao i cjenika koji Zagorski vodovod primjenjuje od 1.travnja ove godine, Udruga za zaštitu potrošača u Krapinsko – zagorskoj županiji smatra neprihvatljivom i diskriminirajućim u odnosu na korisnika koji koriste vodu distribuiranu od strane Zagorskog vodovoda na skupine korisnika koji koriste vodu distribuiranu od strane nekih drugih dobavljača.

Krajnje neprihvatljivo

– U podružnici Hrvatske udruge za zaštitu potrošača smatramo da je krajnje neprihvatljivo da se pojedinim korisnicima, odnosno potrošačima, obavljaju izmjene vodomjera bez prisutnosti i znanja vlasnika, bez prethodnog odgovarajućeg obavještavanja potrošača o danu i vremenu takve izmjene, kao i o samoj zakonskoj osnovi potrebi izmjene vodomjera, a u nekim slučajevima čak i bez obavještavanja potrošača da je takva izmjena vodomjera i izvršena.
Zagorski vodovod najvjerojatnije je ponovno započeo naplaćivati usluge koje zakonski još nisu ni u potpunosti definirane, te time opet stječe protupravnu imovinsku korist na teret potrošača. Zagorski vodovod je protuzakonito naplaćivao paušal u iznosu od 15 kuna plus PDV mjesečno, te je započeo naplaćivati paušal i za distribuciju vode – mjesečnu naknadu u iznosu od 25 kuna + PDV, iako je tek nakon pet mjeseci kasnije takvo naplaćivanje paušala bilo ozakonjeno uredbom tadašnje Vlade. Tada je Zagorskom vodovodu bilo naređeno izvršiti povrat preplaćenog nezakonitog naplaćenog iznosa, a preplaćeni iznos najvjerojatnije ni svim ostalim tadašnjim potrošačima nije bio vraćen – kažu u Udruzi zagorskih potrošača.

Podnošenje prigovora

Stoga pozivaju sve korisnike usluga Zagorskog vodovoda, prije svega sve one koji nisu spojeni na kanalizacijsku mrežu, odnosno i sve one koji smatraju da su zakinuti zbog neodgovarajuće naplate tzv. javne odvodnje i neodgovarajuće izmjene vodomjera, da podnesu prigovore Zagorskom vodovodu zbog izdavanja neodgovarajućih računa, neodgovarajuće izmjene vodomjera i sl., zajedno sa zahtjevom za povrat preplaćenih novčanih sredstava.


 

Direktor Zagorskog vodovoda Mario Mihovilić:

Izmjena brojila u kućanstvima nam je zakonska obaveza

– Nama je zakonska obaveza izmjena brojila u kućanstvima. Svake godine moramo izmijeniti brojila na oko 6500 kućanstava u Zagorju i ako to ne napravimo, Zakonodavac će nas pitati zašto to nismo napravili. Kod izmjene brojila uvijek nastojimo da su vlasnici kod kuće, ali kad to nije moguće, izmjenu brojila prisiljeni smo obaviti i bez njihova prisustva – rekao nam je direktor Zagorskog vodovoda Mario Mihovilić.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba