Kada je stres u pitanju, najčešće se zavaravamo da ne možemo sami sebi pomoći, a malim promjenama u svakodnevici možemo “uštedjeti” živce.

Prvo na što moramo misliti jest naše tijelo. Ono ne voli nagle promjene te je poželjno da mu osiguramo stalan ritam. Tako je potrebno zadovoljavati osnovne potrebe, dakle redovitu prehranu, spavanje i tekućinu.

Postoje određene namirnice u prehrani koje smanjuju mogućnost podnošenja vanjskog stresa. To su prije svega rafinirani proizvodi, masna hrana, alkohol i nikotin. No, s druge strane, postoje namirnice koje nas jačaju i stvaraju nam “obrambeni mehanizam” od stresa. To su cjelovite žitarice (npr. smeđa riža, tjestenina od cjelovitog brašna i sl.), različite vrste voća i povrća (korjenasto povrće, glavičasto, zeleno lisnato povrće).

Ono što većina ljudi zanemaruje jest stvaranje unutarnjeg mira. Kako bismo što kvalitetnije rješavali vanjske izazove koje nam se nameću na dnevnoj razini, potrebno je postići unutarnji mir. Unutarnji mir nije ništa drugo, nego postizanje ravnoteže organizma, od redovitog odmora, kvalitetnih obroka, redovitog funkcioniranja probave i tjelesne aktivnosti.

Za žene je vrlo važno da se znaju nositi sa stresom. Žene su sklone ekstremima, krenuvši od pretjeranog debljanja do mršavljenja. Takve pojave izazivaju iscrpljivanje organizma. Zato je potrebno jesti više manjih obroka dnevno, a isto je tako važno da ti obroci sadrže zeleno lisnato povrće koje pomaže u opuštanju i na taj način u savladavanju stresa.