Nakon cjelokupne rekonstrukcije za promet jučer je otvorena cesta koja spaja Čakovec i Novo Selo Rok. Ovakvi i slični projekti često se promatraju kroz prizmu financijskih ulaganja i tehničkih zahtjeva, no njihova stvarna vrijednost leži u povećanju sigurnosti i kvalitete života samih stanovnika.
Prometnica koja je sada u potpunosti modernizirana, nije samo doprinos boljoj povezanosti već i korak naprijed u očuvanju života i imovine. Brojne nesreće koje su se ranije događale bile su posljedica neadekvatne infrastrukture i loših uvjeta na cesti. Sada su, s novom prometnicom, mogućnosti za takve nesreće znatno smanjene.
Realizacija projekta rekonstrukcije prometnice napokon je dovela do toga da se započne s radovima koji su bili dugogodišnja očekivanja stanovnika i vozača koji svakodnevno koriste tu prometnicu, tako da je cesta koja je desetljećima čekala na prijeko potrebnu obnovu, ipak dočekala svoj trenutak zahvaljujući investiciji Grada Čakovca vrijednoj 1.606.201,15 eura.
Radovi su zahtijevali temeljno rušenje i obnovu postojeće kolničke konstrukcije i čišćenje trasa od grmlja, šiblja i drveća. Nakon izvršenih iskopavanja do razine posteljice koju je bilo potrebno urediti i napraviti navoz slojeva nove kolničke konstrukcije. Nova prometnica sada ima širinu svake kolničke trake od 3 metra, a posebnu pozornost zaslužuju otoci za razdvajanje prometnih traka, koji smiruju promet i povećavaju sigurnost. Širina tih otoka iznosi dva metra, a dužina 18 metara, što je dovoljno za učinkovito reguliranje prometnog toka.
Uz prometnicu u smjeru Čakovec – Novo Selo Rok s desne strane je pješačko-biciklistička staza do otoka za razdvajanje prometnih traka gdje je se nalazi pješački prijelaz, dok se staza s lijeve strane nadovezuje na postojeću stazu koja se nalazi u naselju Novo Selo Rok s pješačkim prijelazom. Također, izvedeno je opločenje pješačkih prijelaza betonskim opločnicima crvene boje s taktilnom površinom. Ovaj segment projekta značajno povećava sigurnost ne samo za vozače, već i za pješake i bicikliste, pružajući im siguran prostor za kretanje. Staze su projektirane tako da se oborinska voda s kolnika i staza odvode poprečnim i uzdužnim nagibima prema projektiranim otvorima u rubnicima, otvorenim kanalima i okolnom terenu. Projektom je izvedena i minimalna širina kolnih prilaza, na svakih 80-100 metara na pješačko biciklističkim stazama za mogućnost pristupa vozilima za održavanje odvodnje, gdje se vozilo može izmaknuti na stazu ili utvrđenu bankinu.
Sama asfaltna površina prometnice izvedena je u dva sloja – nosivim i habajućim slojem, što jamči dugoročnu pouzdanost i otpornost na vremenske uvjete i teški promet.