Novi promotivni film Turističke zajednice Krapinsko – zagorske županije, ‘Zagorje – Bajka na dlanu’, nastao u produkciji tvrtke ‘Balduči film’, predstavljen je službeno danas u Hotelu ‘Well’ u Termama Tuhelj.
Redatelj novog destinacijskog promo filma Zagorja je Francuz sa španjolskom adresom Herve Tirmarche, scenarij zajednički potpisuju Spomenka Saraga i Herve Tirmarche, a glumci su Ksenija Pajić, Herve Tirmarche, Adam Končić, Iva Šimić Šakoronja te Marta, Petar i Matej Končić.
Dočarani doživljaj
Da bi se kroz film uspjelo u potpunosti dočarati sve ono na što su Zagorci s punim pravom ponosni, pripomogli su i Muzeji Hrvatskog Zagorja, Ansambl Zabok, Družba vitezova zlatnog kaleža, hotelijeri, ugostitelji, vinarije, tradicijski obrti te turističke zajednice s područja KZŽ.
Producentica promotivnog filma Spomenka Saraga ovom prilikom istaknula je kako je njezin muž Zagorac, a izvor inspiracije joj je bio izlet s obitelji u Hrvatsko zagorje gdje im je pokazala Spomenik hrvatskoj himni i sve ono što je autentično zagorsko.
– Sve one lokacije koje su veselile mog unuka smo pretočili u ideju za scenariji. Zagorje je lijepa obiteljska destinacija gdje se može dobro uživati, jesti, ali i popiti. Oduševili smo naše strane kolege, pogotovo redatelja koji je Francuz, a znate koliko su oni zahtjevni oko hrane – kazala je producentica Saraga. Uz to, istaknula je kako je Hrvatsko zagorje destinacija koja se može posjetiti svih 365 dana u godini, a najbolje zimi kad se ide u toplice ili nešto toplo pojesti i popiti.
Više stranih turista
Voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko – zagorske županije Sanja Škrinjar osvrnula se na činjenicu kako ove godine po prvi puta ima više stranih turista nego domaćih. Uz njih, kazala je Škrinjar, dolaze posjetitelji s mora kad se kod njih zatvore vrata, pa se tu odmore za sljedeću sezonu.
– Izrazito sam vesela i ponosna i drago mi je zbog ovakvog odaziva. Posebno mi je drago što su s nama kolege iz Hrvatske turističke zajednice, oni su ovdje od prvog dana. Mučili smo se da uštedimo i napravimo nešto, tražili smo statiste i sigurna sam da smo napravili nešto zaista dobro. Ne bih micala pozornost s ovog filma, o drugim aktivnostima ćete čuti uskoro – rekla je Škrinjar.
Sam film traje nešto više od četiri minute. Uz njega su napravljena i dva spota od 20 i 30 sekundi za društvene mreže te ‘teaser’ od sedam sekundi za televiziju. Cilj filma bio je predstaviti Zagorje kao turističku destinaciju koju se može posjetiti svih 365 dana u godini i u bilo koje doba godine.
Uime Hrvatske turističke zajednice i direktora Kristijan Staničića, na, prema njenim riječima, predivnom video uratku čestitala je direktorica Sektora za sustav turističkih zajednica i razvoj proizvoda Hrvatske turističke zajednice Slavija Jačan Obratov, ustvrdivši pri tome kako su pred njim brojne nagrade.
– Zagorje je primjer kako se kvalitetno upravlja turističkim destinacijama, radi promocija samim sloganom koji priča priču već godinama, kako na inozemnim tržištima tako i na domaćim. Meni osobno je jedan ovako krakat video uradak uistinu objedinio sve i uspio pokazati ono najvažnije što županija ima za ponuditi – rekla je direktorica Jačan Obratov te uz čestitku otkrila jedan podatak:
Broj noćenja
– Ove godine, vjerovali ili ne, dosegnut će se rekord kad su noćenja u pitanju. Mislim da 13.500 više noćenja nego rekordne 2019. godine i osam posto više nego prošle godine što govore da se turizam ovdje kvalitetno radi, promišlja i promovira – kazala je Jačan Obratov iz HTZ koja je financirala prikazani film iz Fonda za nerazvijene turističke zajednice.
Svoj osvrt na film dao je i jedan od glavnih aktera, poznati zagorski glumac Adam Končić.
– Napravili smo respektabilan uradak za naše Zagorje, to je nagrada za trud i nama profesionalcima i našim obiteljima. Bilo nam je fenomenalno snimati, bazeni su bili samo naši, lijepo je to iskustvo. Ideja je bila da spot počinje s pjesmom ‘Zagorje, ja tvoj sem sin’ te smo doprinijeli promociji našeg rodnog kraja na što sam izrazito ponosan – rekao je Končić.
Lokacije na kojima je promo film sniman su glamping i vanjsko kupalište Termi Tuhelj, wellness i SPA Termi Jezerčica, Villa Magdalena, Veliki Tabor, Muzej krapinskih neandertalaca, Staza kroz krošnje i Spomenik himni. Odličnu eno-gastronomsku ponudu dočaravaju kadrovi s Vuglec brega, zlatarske Vinarije Kota, Hotela Kaj i Ville Zelenjak Ventek. Za prikaz tradicijskog bogatstva pobrinuli su se članovi Ansambla Zabok u Muzeju Staro selo Kumrovec, a tu su i nezaobilazne tradicijske igračke i licitari te svetište u Mariji Bistrici. Kamera je zastala i na vidikovcu Oči Zagorja, na cesti između Klanjca i Tuhlja, kod spomenika Matiji Gupcu, a jedinstvene su i sekvence te kadrovi hikinga kroz šumu.
Koliko je značajan promotivan film za budućnost zagorskog turizma svjesna je i dožupanica Jasna Petak.
– Bilo je ovo nezaboravno putovanje od četiri minute. Trudila sam se biti objektiva i gledati film s odmakom, no jednostavno te povede i uvede u svoju priču te osjetiš sve što on želi prenijeti. Naše je Zagorje bajkovito po prirodnim ljepotama, druželjubivošću i ponudi, ali i doživljaju koji nudi. To su ujedno prenijeli glumci i glumice na filmu. To nije palo s neba već su za to prvenstveno zaslužni ljudi koji rade u turizmu, sustavno, godinama – zaključila je dožupanica Petek dodavši kako je ovo najljepša moguća pozivnica za dolazak u Zagorje.