Hrvati jedu sve više juha iz vrećice, otkriva novo veliko istraživanje navika potrošača u ovoj godini, prenosi Danica.
Prema tom istraživanju, oni koji jedu tu popularnu jušnu namirnicu sami je pripremaju u 78 posto slučajeva, a njih 22 posto jede kupovnu juhu iz vrećice. Više od polovice konzumenata najdraže su goveđa i kokošja juha, s time da oko 30 posto kućanstava najradije jede kokošju, a 28 posto goveđu.
Tijekom 2021. godine 81 posto kućanstava samo je pripremalo juhu, a kupovnu iz vrećice konzumiralo je njih 19 posto. Primjetan je zamjetan rast potrošnje gotovih juha.
Istraživanje su tijekom rujna ove godine proveli portal Jatrgovac i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina.
– Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika – pojasnili su autori istraživanja.