VELIKI USPJEH PODRAVKE: Prva u svijetu uspjela zapakirati ajvar u squeeze pakiranje

MARTINA DALIĆ: Već postaje hit među potrošačima, a modernizacija naših proizvodnih pogona u punom je zamahu

Objavljeno: 29.11.2022. zagorjeinternational

Podravka je investicijom u novu proizvodnu liniju razvila potpuno novi proizvodni postupak, te tako postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela zapakirati u squeeze pakiranje, piše Poslovni.hr.

Naime, Podravkin marketinški i istraživački tim zajedničkim su snagama, prateći trendove tržišta i osluškujući potrebe potrošača, stigli do idealne kombinacije praktičnosti i inovativnosti, a pritom su zadržane sve karakteristike dobro poznatog Podravkinog ajvara, bez umjetnih aroma i konzervansa.

Novo će pakiranje otvoriti brojne nove mogućnosti jednostavne uporabe. Radi se o investiciji ukupno vrijednoj više od 40 milijuna kuna koja se odnosi na dovršetak radova i ulaganja u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode tvornice Kalnik, a to je rezultiralo  četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda, s pet tisuća komada po smjeni prije, na dvadeset tisuća komada po smjeni sada.

-Ovom investicijom omogućili smo povećanje kapaciteta za preradu voća i povrća, ali njezina najveća vrijednost je linija koja nam omogućava potpuno inovativan način pakiranja ajvara i drugih proizvoda. Ponosni smo da je naš tim stručnjaka osmislio ajvar squeez pakiranje koje je prvo takvo u svijetu i već postaje hit među potrošačima. Modernizacija Podravkinih proizvodnih pogona u punom je zamahu, što će nam omogućiti dodatne inovacije i jačanje naše konkurentnosti u 70 zemalja u koje izvozimo svoje proizvode – rekla je predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić.

Svečanom predstavljanju moderniziranog pogona nazočila je i ministrica poljoprivrede Marija Vučković.

-Osim što je jedna od najuspješnijih domaćih prehrambeno-prerađivačkih tvrtki, Podravka je pravi primjer uspješnog korištenja EU fondova i usmjeravanja sredstava u napredak, rast i razvitak. Ne sumnjam da će Podravka nastaviti u smjeru izvrsnosti i inovacija, jednako kao što će ova Vlada nastaviti s osiguravanjem investicijskih prilika i sredstava za hrvatsku prerađivačku industriju, generatora stvaranja dodane vrijednosti, a što je jedan od naših strateških prioriteta. U posljednjem paketu mjera osigurali smo, između ostalog, i dvjesto milijuna kuna vrijednu pomoć domaćim prerađivačima za kompenzaciju povećanih troškova, samo do kraja godine u planu je dvjesto milijuna kuna vrijedan natječaj iz iste – kazala je Vučković.

Ovim investicijskim ulaganjem uvode se i novi proizvodi – džemovi, marmelade, ekstra džemovi, pekmez od šljiva, nove vrste ajvara, povrtni namazi, voćni namazi, voćna punila i proizvodi pakirani u takozvanu squeeze ambalažu. Jedan od ciljeva ove investicije, svakako je i povećanje cjenovne konkurentnosti Podravkinih proizvoda na domaćem, ali i međunarodnim tržištima., dok se drugi dio investicija odnosi na uvođenje novih pakiranja i ambalaže, a sljedeći korak omogućit će pokretanje i novog inovacijskog ciklusa.

Projekt su sufinancirale Europska unija iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i Republika Hrvatska iz mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014. − 2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba