Gradonačelnik Krapine Gregurović o projektu rotora “Kod Ruke“, završetku druge faze i izgradnji treće faze spojne ceste Zabok – Krapina te preusmjeravanju teretnog prometa iz Gorjaka:

KONAČNO! “Početkom studenog bi dionica od Sv. Križa Začretja do Lepajaca mogla biti puštena u promet“

Objavljeno: 22.10.2022. Valentina Cigula

Krapinski gradonačelnik Zoran Gregurović otkrio je da bi dionica druge faze spojne ceste Zabok – Krapina, uskoro mogla biti puštena u promet. Podsjetimo, iz Općine Sveti Križ Začretje kontinuirano upozoravaju na problem opasnih i velikih raskrižja na spomenutoj dionici, od čvora Začretje do čvora Lepajci, a iz Hrvatskih cesta su u svibnju potvrdili da će se, zbog bolje sigurnosti, na navedenu dionicu postaviti semafori. Posljednji put u srpnju, kada smo prema Hrvatskim cestama uputili upit o izdavanju uporabne dozvole i puštanju dionice u promet, odgovorili su da ne mogu precizirati kada će se uporabna dozvola izdati jer to nije u njihovoj nadležnosti, no da se to očekuje ubrzo.

– Do konca ovog mjeseca, očekuje se da bi mogli biti riješeni preostali papiri vezani za izgrađenu drugu fazu spojne ceste Zabok – Krapina, tako da bi se početkom sljedećeg mjeseca i ta dionica pustila u promet, a do konca godine se očekuje raspisivanje natječaja za izgradnju treće faze spojne ceste. Dakle, nastavak dalje od Lepajaca prema Krapini. Nadamo se da će sljedeće godine započeti radovi na toj fazi spojne ceste – rekao je Gregurović.

Kritična točka

Gradonačelnik je otkrio koji se još projekti planiraju za naredno razdoblje.

– Radi se projektna dokumentacija vezano za nastavak spojne ceste kroz gospodarsku zonu u Krapini, za izmještanje državne ceste D206 oko naselja Šabac. Trenutno su napravljena idejna rješenja, čeka se Ministarstvo zaštite okoliša i njihove potrebne suglasnosti kako bi se ti projekti mogli završiti. Napravljeno je idejno rješenje za spojnu cestu od D1 do D74, dakle od Podgore prema Žutnici, uz željezničku prugu. S obzirom da nam je to također jedna kritična točka, na taj način bi se izmjestio teretni promet koji se trenutno usmjerava kroz općinu Đurmanec i kružni tok. Tu bi se dobio direktni spoj na D1. Prema nekim najavama, u plan Hrvatskih cesta za sljedeću godinu, trebala bi ući rekonstrukcija državne ceste D74 kroz Žutnicu do Gorjaka – kazao je.

Gradonačelnik Gregurović govorio je i o dugoočekivanom projektu izgradnje kružnog toka u Velikoj Vesi “Kod Ruke“ za kojeg je ovih dana potvrdio da napokon kreće u realizaciju.

– Hrvatske ceste su raspisale javni natječaj za izgradnju spomenutog kružnog toka. Dakle, procijenjena vrijednost je 3,8 milijuna kuna bez PDV-a. Natječaj je otvoren do 3. studenog. Nadam se da će na taj natječaj prispjeti ponude koje će biti zadovoljavajuće, a nakon toga slijedi pregled i ocjena ponuda. Kad prođu žalbeni rokovi, moći će se donijeti odluke o odabiru i sklopiti ugovori. Vjerujem da ako će sve biti u redu, da bi možda na proljeće sljedeće godine, prije ljeta mogli započeti radovi na izgradnji spomenutog kružnog toka o kojem se govori već dugo godina, a koji će doprinijeti sigurnosti prometa na tom raskrižju jer znamo da je to jedna od kritičnih točaka – istaknuo je.

Važnost izgradnje

Pojasnio je i kako će se odvijati promet za vrijeme trajanja radova.

-Za svaki takav projekt postoji projekt privremene regulacije prometa. Dakle, dijelom kroz samo gradilište ili ono što će se iz smjera Jazvina moći izmjestiti prema Krapini, će se izmjestiti. Raskrižje neće biti potpuno zatvoreno. Na kraju krajeva, kad se radio kružni tok u Krapini, promet se puštao kroz sam kružni tok. Sigurno je da će to dovesti do određenih problema u odvijanju prometa i njegovog usporavanja, no s obzirom na važnost njegove izgradnje, mislim da ćemo to svi izdržati, samo da se ono što se godina želi i traži, izgradi – zaključio je. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba