Mario Krog, vlasnik Farme "Milk bar" iz Gornje Pačetine, preuzeo je vođenje platforme "jedi.hr"

TAKO POSLUJU MODERNE FARME: “Na najjednostavniji način spajamo male proizvođače s kupcima”

Objavljeno: 11.12.2021. Valentina Cigula

Mario Krog, vlasnik “Milk bar“ farme iz Gornje Pačetine, na kojoj uzgaja krave te u svojoj bogatoj ponudi proizvoda ima čak 30 vrsta voćnih jogurta, sir, kefir, puding te sladoled, od našeg posljednjeg posjeta njegovoj oazi mira, osim kreativnih ideja za stvaranje novih proizvoda, može se pohvaliti i jednim novim projektom. Naime, Krog je preuzeo vođenje platforme “jedi.hr“.
Već na prvi spomen imena platforme, jasno nam je da je vezana uz hranu, no, o čemu se točno radi, otkrio nam je mladi farmer, istaknuvši da je platforma zapravo zajednica koja okuplja male proizvođače koji se žele direktno spojiti s kupcima na način da proizvođači sami odrede svoje uvjete prodaje, zone dostave, minimalne narudžbe i slično.
– Naša je platforma posebna jer se sve odvija putem adresa, odnosno geolokacija. Kupac kad stigne na web stranicu, prvo treba unijeti adresu da vidi točno koji proizvođači su dostupni za dostavu. Tako se na najjednostavniji mogući način povezuju kupci i proizvođači. Važno je napomenuti da se kod kupnje na jedi.hr, kupuje posebno kod svakog proizvođača, upravo iz razloga što svaki ima različite zone dostave, uvjete, cijene i slično. Bitno je da nema nikakvih posrednika, skrivenih provizija, dakle, sav promet i uplate idu preko samih proizvođača. Neki proizvođači imaju uplate preko računa, neki samo primaju gotovinu, neki kombiniraju. Ulaskom na platformu, svi detalji dostupni su kod svakog ponuđača – pojašnjava nam Mario.
Otkrio nam je i da je platformu na korištenje uzeo od prijatelja, za kojeg ističe da je vrhunski programer, koji je godinama radio na njoj jer se i sam još prije nekoliko godina, dok nisu postojale platforme poput Wolta, Glova i sličnih, susreo s problematikom naručivanja hrane i domaćih proizvoda.

Manje poteškoće

– Tada je interes za jedi.hr bio dosta velik, no kako kompletna dostava ovisi o organizaciji samih proizvođača, tu dolazi do manjih poteškoća, odnosno, neki imaju manji opseg područja dostave, neki imaju limite narudžbi i sve ovisi koliko mogu samostalno odraditi – ističe naš sugovornik, pa nastavlja o značaju platforme za poslovanje njegove farme.
– “Milk bar” ne bi postojao bez jedi.hr stranice. Malo se šalim, ali meni je danas moje poslovanje nezamislivo bez platforme jer nas na Instagramu prati jako velik broj ljudi i svaki tjedan dolaze upiti iz raznih dijelova Hrvatske o našim proizvodima, a od kad smo na jedi.hr, nemam obvezu svakome odgovarati na upite jer upisivanjem adrese koja nije u Zagrebu ili u zoni dostave u Zagorju, nažalost, nismo u mogućnosti isporučiti proizvode. Čak je i šire područje Zagreba problematično jer od poslova na farmi do proizvodnje i dostave, sve to za jednu osobu može biti previše – pojašnjava mladi farmer.
Upitali smo ga i koliko zasad proizvođača nudi svoje proizvode putem platforme te koliko su oni zadovoljni funkcioniranjem platforme, a koliko kupci.
– Zasad imamo 16 proizvođača, a to su asortiman soli, craft pivo, mliječni proizvodi, razne grickalice i granole, zdravi napitci, med, voće, povrće, ulje, jaja i džemovi. Teško mi je govoriti o nekom zadovoljstvu, ali na stranici kod svakog proizvođača ima rubrika na kojoj se može ocijeniti kvaliteta i dodati neki komentar. Zasad su svi bili pozitivni i izvrsno ocijenjeni. Proizvođači su sigurno zadovoljni jer iz svog aspekta gledajući, svaki novi ili stari kupac je dobrodošao, drago nam je što nas ljudi podržavaju i nadamo se da će tako i nastaviti, kupovati domaće i lokalno – ističe Krog.
Otkrio nam je i neke planove za budućnost, ali i što se trenutno ‘kuha’ u Milk bar ponudi.

Novi okusi

– Svakako ima puno planova za budućnost, a malo vremena. Ponovno se malo šalim, ali dosta je intenzivan posao sad u zimskim mjesecima, puno novih voćnih jogurta u “Milk baru”, pa platforma pada u drugi plan, no, svakako, želja je unaprijediti platformu, sve u skladu sa željama i potrebama kupaca te proizvođača. Nadamo se uvesti iduće godine, uz dostavu, i preuzimanje proizvoda, također po zonama. Hoće li to biti direktno kod proizvođača ili na nekim punktovima, sve će ovisiti zapravo o samim proizvođačima, ali vjerujem da će to biti također jedan veliki i lijepi dodatak. A u “Milk baru” se uvijek nešto novo sprema, pogotovo u ovo božićno vrijeme. Spremili smo super nove pakete, u suradnji s drugim proizvođačima na jedi.hr platformi, zatim sam ponosan na nove okuse pekmeza i jogurta, pogotovo na tiramisu jogurt, čupavce, a i novu liniju koja je izašla, a to su pudinzi i to vanilija, čokolada i naravno duo. Svakako bih za kraj spomenuo i dolazak novog brenda na tržište, od “Milk bara”, naravno – čarobne kravice koje upravo iz svemira lansiraju nove proizvode, a to su napitci od badema te badema i čokolade. Bit će tu još par okusa, a “Milk bar” će se moći pohvaliti ne samo životinjskim mlijekom, već i biljnim. A za sve su zaslužne naše kravice, bile one čarobne ili ne – zaključuje ovaj mladi farmer

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter