KAKO JE PROŠAO "TJEDAN ODMORA VRIJEDAN": Znatno jeftinije no inače, turisti i domaći gosti su mogli iskoristiti više od 400 ponuda iz svih dijelova Hrvatske

NIJE BILO ZA PROPUSTITI: Priliku da posjete Plitvička jezera za 50 kuna iskoristilo gotovo 30.000 gostiju

Objavljeno: 27.10.2020. LB

Prvi “Tjedan odmora vrijedan”, zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice, koji se održao od 16. do 25. listopada, uspješno je završen. Brojni hrvatski građani i inozemni gosti u promotivnom su tjednu po 50 posto povoljnijim cijenama mogli iskoristiti jednu od ukupno 424 ponude i usluga iz svih dijelova Hrvatske.

Veliki odaziv

– Zahvaljujem svima koji su se uključili u projekt “Tjedan odmora vrijedan”, turističkim subjektima s velikim brojem ponuda, ali i svim turistima koji su potvrdili svoje rezervacije te sudjelovali u istraživanju kulturnih, prirodnih, gastronomskih i drugih bogatstava Hrvatske. Veseli me izuzetno veliki odaziv posjetitelja parkovima prirode i nacionalnim parkovima, što govori kako svi želimo boraviti na svježem zraku, biti fizički aktivni, ali i da su ovakve ponude uistinu vrijedne – poručila je ministrica turizma i sporta, Nikolina Brnjac, na koju se nadovezao direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić:

– Zadovoljni smo vrlo dobrim odazivom turističkih subjekata i građana koji su podržali prvi Tjedan odmora vrijedan. Zahvaljujem se pružateljima usluga u turizmu koji su svoje ponude i usluge učinili dijelom našeg projekta, a veliko hvala upućujem i svim građanima koji su iskoristili priliku i kroz ovu akciju bolje upoznali Lijepu našu. Svjesni smo izazovnog trenutka u kojem je projekt pokrenut, no brojne pozitivne reakcije svjedoče o njegovoj uspješnosti – istaknuo Staničić, napomenuvši kako će se akcija u narednim godinama provoditi dva puta godišnje, u proljeće i u jesen s ciljem jačanja domaćeg turističkog prometa u pred i posezoni.  

Među brojnim turističkim subjektima u akciji su sudjelovali nacionalni parkovi te parkovi prirode, među kojima i Nacionalni park Plitvička jezera, koji je svim posjetiteljima ponudio ulaznice po pristupačnoj cijeni od 50 kuna, a ovaj je park u desetak dana posjetilo gotovo 30 tisuća gostiju. Odlične rezultate bilježi i Nacionalni park Krka kojeg je u promotivnom tjednu posjetilo 2700 turista, dok je Nacionalni park Sjeverni Velebit u istom razdoblju prodao više od 500 ulaznica. U Parku prirode Biokovo iznimno su zadovoljni ostvarenim rezultatima jer je u sklopu akcije prodano više od 3000 ulaznica, a većina gostiju posjetila je najnoviju turističku atrakciju “Skywalk”.

Odlične rezultate ostvario je i slatkovodni akvarij Karlovac – Aquatika, koji je zabilježio 1500 posjetitelja, odnosno tri puta više od uobičajenog broja posjetitelja u ovo doba godine.

Daljnje unaprjeđenje

Više od 150 tisuća jedinstvenih posjetitelja na web stranici “Tjedan odmora vrijedan” prosječno provelo tri minute proučavajući ponude, a pritom najviše posjetitelja stranice dolazi s područja grada Zagreba te Splitsko – dalmatinske, Primorsko – goranske i Istarske županije. Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja cjelokupnog projekta među subjektima se trenutno provodi i anketni upitnik kako bi se dobile povratne informacije koje će ovaj projekt u narednim godinama učiniti još boljim.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba