U Krapini se tijekom cijele godine aktivno gradila i održavala komunalna infrastruktura, a trenutno je pri kraju izgradnja nogostupa u Ulici hrvatskih branitelja, na potezu od ulaza u OŠ Augusta Cesarca prema “separaciji”

“Izgradnja nogostupa trebala je krenuti tek kad završi sanacija nadvožnjaka na magistrali, no morali smo početi da ne izgubimo MUP-ovih 600.000 kuna”

Objavljeno: 24.11.2019. zagorjeinternational

U Krapini se tijekom cijele godine aktivno gradila i održavala komunalna infrastruktura, pa je tako početkom ljetnih mjeseci završena izgradnja produžetka Ulice Frana Galovića te radovi na rekonstrukciji podzemne infrastrukture u južnoj zoni, u Ulici Antuna Mihanovića.

Podzemna infrastruktura

– Trenutno je u tijeku zamjena podzemne infrastrukture u Ulici Janka Leskovara i u naselju Paradižum, te očekujemo da će do kraja godine ti radovi biti gotovi. Isto tako, pri kraju je i izgradnja nogostupa u Ulici hrvatskih branitelja, na potezu od ulaza u Osnovnu školu Augusta Cesarca prema “separaciji”. Uz nogostup, na tom će se dijelu napraviti i javna rasvjeta te bi zajedno sa spojem na šetnicu koja ide uz Krapinčicu, sve trebalo biti gotovo do kraja ovog mjeseca. Izvođač radova je tvrtka Colas, a što se tiče same izgradnje tog nogostupa, očekivali smo da će sanacija nadvožnjaka kod “separacije” biti prije gotova i prvotni plan je bio da ćemo po završetku tih radova krenuti s izgradnjom nogostupa. No, nažalost radovi su se odužili, a s obzirom na to da su nam za taj nogostup i rasvjetu odobrena sredstva Ministarstva unutarnjih poslova, prema programu “Sigurnost cestovnog prometa“, morali smo početi s radovima kako ne bismo ostali bez tih sredstava. Radi se o iznosu nešto manjem od 600 tisuća kuna – objasnio je gradonačelnik Krapine Zoran Gregurović te dodao kako se radi i dio nogostupa koji je nedostajao u Ulici Frana Galovića te rekonstrukcija nogostupa od raspela u Podgori do nove škole.

– Također će se na toj dionici i cesta presvući novim slojem asfalta, kao što smo to učinili i s cestom od KTC–a, odnosno, Gospodarske zone uz prugu do željezničke stanice u Pristavi. Asfaltirano je isto tako i nešto više od 600 metara ceste na potezu Lepajci – Pekel te je napravljena i rekonstrukcija podzemne infrastrukture u Bobovju, od Gospodarske zone prema društvenom domu – rekao je Gregurović.

Rekonstrukcija nadvožnjaka

Rekonstrukcija nadvožnjaka na Zagorskoj magistrali, iznad “separacije”, koju izvode Hrvatske ceste, prema riječima gradonačelnika bolna je točka za Krapinu jer je sav promet preusmjeren kroz sam grad, te svi s nestrpljenjem očekuju završetak radova.
– Svi znamo u kakvom je stanju bio taj nadvožnjak i da su s njega padali komadi betona, a u njega se nije ulagalo od kad je Zagorska magistrala sagrađena. Iako trenutne vremenske prilike usporavaju radove, vjerujemo kako će oni u prosincu biti završeni i da će Zagorska magistrala biti puštena u promet. Osim tog nadvožnjaka, završeno je i projektiranje za rekonstrukciju nadvožnjaka iznad silaznice u Krapinu, odnosno, iznad Zagrebačke banke. Prema nekim informacijama iz Hrvatskih cesta, sljedeći nadvožnjak koji će ići u rekonstrukciju je onaj kod Đurmanca, a po završetku tih radova, započet će rekonstrukcija nadvožnjaka u Krapini. Tako da računamo kako bi se s time moglo krenuti krajem sljedeće godine ili 2021. godine – otkrio nam je Gregurović.
Potvrdio nam je isto tako da su uspjeli riješiti sve potrebne suglasnosti za projektnu dokumentaciju za izmještanje željezničko – cestovnog prijelaza Dolac te je proveden postupak javne nabave i sklopljen ugovor s izvođačem radova. Radovi su započeli, a njihov završetak se očekuje krajem proljeća sljedeće godine. Glede klizišta koje se aktiviralo pretprošle godine iznad pruge između Hušnjakovog i Franjevačkog samostana, gradonačelnik Gregurović je rekao kako je ono uspješno sanirano. Investitor je bila HŽ Infrastruktura, a vrijednost radova iznosila je nešto više od 800 tisuća kuna. (ab, jm)

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba