OD MINISTARA TRAŽE PROMJENU PRAVILNIKA: Narodna stranka – Reformisti pokrenut će potpisivanje peticije za hitno rješavanje kamionskog prometa kroz Varaždin i općine Sračinec, Petrijanec, Vinica i Cestica

Čačić: Trenutno je rješenje da se kamionski promet preusmjeri na autoceste, a dugoročno brza podravska cesta

Objavljeno: 29.04.2019. JJ

Narodna stranka – Reformisti pokrenut će potpisivanje peticije za hitno rješavanje kamionskog prometa kroz Varaždin i općine Sračinec, Petrijanec, Vinica i Cestica.
– Riješit ćemo prometni problem kojeg nije bilo tako dugo dok ministar Oleg Butković nije donio Pravilnik o ograničavanju uporabe javnih cesta za teretne kamione iznad 7,5 tona, i to uz pisanu suglasnost Predraga Štromara, HNS-ovog ministra graditeljstva i prostornoga uređenja. Time su sav kamionski promet s graničnog prijelaza u Murskom Središću preusmjerili na Dubravu Križovljansku u općini Cestica i Trnovec. Preusmjerili su čak 550 kamiona dnevno iz Međimurske u Varaždinsku županiju, i to na zahtjev HDZ-ovog gradonačelnika Murskog Središća i HNS-ovog župana Matije Posavca. S obzirom na to da se radi o državnoj cesti, to ne možemo rješavati referendumom, ali možemo peticijom, jer su direktno ugroženi dio Varaždina i općine Sračinec, Petrijanec i Cestica – rekao je predsjednik Reformista i varaždinski župan Radimir Čačić na konferenciji na novinare, održanoj u ponedjeljak.

Prostorni plan

Osvrnuo se i na, kako kaže, lažne izjave koje je javno iznio Alen Leverić, HNS-ov član Uprave Hrvatskih cesta, a potom i Marijan Škvarić, HNS-ov gradonačelnik Lepoglave.
– Leverić je uspio izreći da je preduvjet za rješenje gužvi da Županija usvoji Prostorni plan. U Prostornom planu Županije već 20 godina postoji koridor za brzu podravsku cestu. Kako to da dosad nije bilo takvih gužvi? Nakon toga se javio Škvarić, koji je utvrdio da sam iznio neistine pred Županijskom skupštinom jer takve odluke ne donosi Leverić, nego ministar Butković. Naravno da to jako dobro znam, ali isto tako znam da se takav Pravilnik ne može donijeti bez potpisa HNS-ovog ministra, i to u pisanoj formi – istaknuo je Čačić i predočio novinarima Pravilnik koji je javno objavljen, a u kojem piše da je donesen u suglasnosti sa Štromarom kao ministrom.
– U organizaciji HNS-a održan je nedavno sastanak načelnika koji su dogovorili rješenje – usporivače brzine i signalizaciju, što je na razini Pernara iz Živog zida i vitamina C za liječenje raka – upozorio je Čačić, te dodao kako ministar Butković mora promijeniti suludi i opasni Pravilnik te se s time mora usuglasiti i Štromar.
– Nažalost, ne očekujem da će se Štromar usuglasiti, na temelju njegovog ponašanja u slučaju duga za javno – privatno partnerstvo. Javno je stalno govorio da će država dug vratiti, a onda ga njegova stranka hvali da je “zaslužan” za presudu u korist Županije, da bi na kraju ministrica iz njegove kvote podnijela žalbu na takvu presude, čime se ponovno odgađa isplata novca – naveo je.

Dogovor sa Slovenijom

Dugoročno rješenje za nesnosne i opasne gužve zbog kamionskog prometa je brza podravska cesta, koja postoji u Prostornom planu, ponovio je Čačić.
– Pretpostavka za to je da se Republika Hrvatska sa Slovenijom dogovori o mostu, jer u ovom slučaju Slovenija može reagirati zatvaranjem prometa sa svoje strane. Na tome treba raditi na državnoj razini, a ne radi se ništa. Trenutno rješenje je da se kamionski promet u tranzitu preusmjeri na autoceste, a da policija kažnjava vozače kamiona koji koriste državnu cestu – istaknuo je varaždinski župan i napomenuo da je peticiju potpisalo 350 vlasnika kamiona.
– Možda nekima u Vladi dođe u glavu da se odluke ne mogu donositi politikantski. Naravno da su gradonačelnik Srpak i župan Posavec protestirali zbog prometa, ali ne može biti rješenje da se to uvali Varaždinu i Varaždinskoj županiji – zaključio je Čačić.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba