IMALI STE PEH? Ma koliko pazili na njega, pao vam je mobitel i razbio se? Smartphoneservice.hr zna kako vam uljepšati dan

ZA NJIH JE TO DJEČJA IGRA: Za svega par sati, uz korištenje najmodernije opreme, vaš će mobitel biti kao nov

Objavljeno: 20.05.2018. zagorjeinternational

Jeste li kada imali nezgodu, da vam, ma koliko pazili na njega, padne mobitel i razbije se? Imali smo i mi nedavno takav slučaj, dapače, čak dva, pa smo se dali u potragu kako to “najbezbolnije riješiti”. Jer, dok je kod Samsunga J3 uslijed pada prestao raditi kompletan ekran, kod S8 Plus je ekran još radio. No, fotografije, kontakti, poruke, rasporedi, bilješke, glazba i sve poslovne aplikacije bile su u opasnosti da otiđu u nepovrat.

Kontaktirali smo stoga servise u našoj i susjednim županijama, napravili istraživanje, usporedili cijene i kvalitetu usluge i na kraju smo se odlučili za smartphoneservice.hr.

Osim cijene i vremena odlučilo je i to što koriste OCA ljepila, koje se kod spajanja ekrana za staklo koriste i u tvornici pametnih telefona, kao i najmoderniju opremu.

Što su OCA ljepila?

– OCA je optički prozirna (99% propusnosti svjetla), otporna je na UV zračenja, poboljšava svjetlinu i kontrast zaslona osjetljivih na dodir te omogućuje jasniji i živopisniji doživljaj korisnika telefona. Za razliku od nje, drugo ljepilo koje se koristi za spajanje ekrana i stakla – LOCA stara je tehnologija koja ima mnogo nedostataka, kao što je slijevanje ljepila u mikrofon, zvučnik ili home tipku, lako zaleđivanje, korozija, erozija pozadinskog svjetla, žutilo ekrana, ubrzava starenje Samsung S-AMOLED ekrana i sl. Uz to kod sušenja (stvrdnjavanja) LOCA-e koristi se UV svjetlo koje oštećuje ekrane – objasnili su nam stručno dečki iz Smartphoneservicea. Uz to, bili su toliko ljubazni da poslikaju uređaje u fazama popravka.

– Kod J3, radi zamjene kompletnog ekrana sam proces trajao je puno kraće, dok je za zamjenu stakla na S8 Plus trebalo između 4 i 5 sati. Proces je započeo smrzavanjem ekrana u posebnom stroju za smrzavanje, na minus 150 0C. To je dovelo do “otpuštanja” ljepila te se tada pristupilo odvajanju stakla od ekrana. Nakon toga posebnim alatom skinuli smo tvorničko OCA ljepilo s ekrana i očistili njegove ostatke. Prije operacije stavljanja novog stakla, ekran smo testirali, kako bismo utvrdili da na njemu nema oštećenja – potanko nam objašnjavaju u Smartphoneserviceu.

I tada kreće prvi korak – spajanje originalnog stakla s OCA ljepilom. To se, kao i sljedeći korak radilo u posebnom stroju za laminiranje na kalupima koji su rađeni posebno za svaki model telefona.

– Kada smo nanijeli ljepilo, pristupili smo operaciji spajanja stakla s ekranom. Ako je laminiranje ekrana provedeno uspješno, između stakla i ekrana ne bi smjelo biti nimalo mjehurića. Ako se kojim slučajem dogodi da ih ima, servis koristi poseban stroj koji ih vakuumom izvuče. Dakako, prije sklapanja telefona pristupa se funkcionalnoj i vizualnoj provjeri ekrana. Ovom metodom dobivaju se potpuno isti rezultati kao kod zamjene kompletnog ekrana, ali uz značajne financijske uštede – rekli su nam dečki iz Smartphoneservicea, koji su nam na poklon kod zamjene stakla dali i kaljeno staklo, kako bi kod eventualnog sljedećeg pada spriječili ili značajno smanjili mogućnost loma stakla.

Imaju i webshop

Čak su nam poslali uređaje u redakciju o svom trošku, jer, kako kažu, na sve račune iznad 299 kuna ne računaju dostavu od servisa do stranaka.

Inače, osim usluga zamjene stakla i ekrana dečki rade kompletan servis pametnih telefona i tableta te uklanjaju softverske probleme. Imaju i webshop gdje osim dijelova za spomenute uređaje možete pronaći i dodatnu opremu poput torbica, slušalica, zaštitnih kaljenih stakala i sl.

 

Kontakti:

Avenija Dubrovnik 16

10 000 Zagreb

Telefon i SMS: 091/5136-170

E-mail: info@smartphoneservice.hr

WhatsApp i Viber:  099/7604-335

Web: https://smartphoneservice.hr

https://www.facebook.com/smartphoneservice.hr/

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba