PRO PR KONFERENCIJA

“Povećajte kapacitete, probudite seoski turizam i poradite na tradicionalnoj kuhinji”

Objavljeno: 07.04.2017. zagorjeinternational

Više od 200 stručnjaka iz područja PR-a i marketinga iz 15 svjetskih zemalja, okupilo se ovog vikenda u Termama Tuhelj u Tuheljskim Toplicama, na 15. PRO PR konferenciji. Organizator konferencije je agencija Apriori World, uz suorganizatora Press Clipping, a pokrovitelji su predsjednica RH Kolinda Grabar – Kitarović i Krapinsko – zagorska županija. Na konferenciji sudjeluju brojni predavači iz područja PR-a, a Krapinsko – zagorska županija, u suradnji s Turističkom zajednicom, omogućila im je bogatu prezentacijsku ponudu destinacije Hrvatskog zagorja.

Turistička promocija

Župan Željko Kolar je na otvorenju istaknuo kako smo uz desetak destinacija u Hrvatskoj koji su željeli biti organizatori, dobrom ponudom i komunikacijom, uspjeli osvojiti domaćinstvo.
– Nije to samo 15 zemalja koji su se danas okupile u Termama Tuhelj, tu su i predavači praktički iz čitavog svijeta, od Indije, Amerike, Engleske, Australije, koji su prvenstveno komunikacijski stručnjaci. Nismo htjeli propustiti takvu turističku promociju. U samom hotelu ćemo sva tri dana prezentirati našu turističku ponudu, a omogućili smo im i razgled Muzeja krapinskih neandertalaca i posjet Muzeju “Staro selo” Kumrovec. Upoznat ćemo ih sa svime što Zagorje nudi kao destinacija, a pripremili smo im i kulturno – zabavni program, kako bismo im pokazali da i kontinent Hrvatske ima što ponuditi – rekao je Kolar.
Danijel Koletić, organizator PRO PR konferencije, rekao je kako Zagorje definitivno dobiva sliku nove destinacije, no, nažalost, još uvijek nedostaje hotelskih kapaciteta te se nada da će se u budućnosti naći investitori kako bi zeleno, gurmansko, inspirativno Hrvatsko zagorje imalo još više gostiju. Dodao je kako se trebaju probuditi i privatne inicijative seoskog turizma i obiteljskog domaćinstva i više raditi na tradicionalnoj kuhinji, jer turist voli doći u privatno dvorište, platiti ručak i jesti s obitelji – to su novi trendovi u turizmu.

Profesionalnost u poslovanju

Peter N. Thier, voditelj korporativnih komunikacija Lufthansa Group, rekao je kako je prvi put u Zagorju.
– Čast mi je biti dijelom ove konferencije. Danas je PR neizostavni odjel velikih poduzeća koji odgovara direktno glavnom menadžmentu te se tako razvija profesionalnost u poslovanju poduzeća. Zbog toga je povezivanje između PR stručnjaka danas vrlo važno – rekao je Thier.
Direktor Termi Tuhelj Vasja Čretnik istaknuo je kako je PRO PR konferencija za njih dodatno predstavljanje široj publici iz svih zemalja regije, s obzirom na to da su to osobe koje se bave PR-om i marketingom, što će sigurno značiti veliku promociju Termi Tuhelj. – Još uvijek najviše gostiju imamo iz Hrvatske i Slovenije, a sudionici ove konferencije i jesu stručnjaci iz navedenih zemalja, ali se povećava i broj turista iz Bosne i Hercegovine, a to su naša primarna tržišta – rekao je Čretnik.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba