U Rovinju je završen deveti Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacijske industrije s više od četiri tisuće sudionika iz cijeloga svijeta.
Kakva je budućnost medija, koji su najnoviji trendovi u komunikacijskom svijetu, ali i kako pokrenuti posao – odgovore na ta pitanja nudili su neki od najvećih stručnjaka iz Hrvatske i inozemstva, a na jednom je mjestu bilo više od četiri tisuće posjetitelja i 500 akreditiranih novinara. Rovinj je ovog vikenda bio središte komunikacijske industrije, gdje su poslovnjaci, stručnjaci iz područja medija, marketinga i PR-a pretresali razne teme.
Brojne zvijezde
Mogle su se tu vidjeti i razne zvijezde, velika novinarska imena i popularna TV lica, kao što su Shawn Pecas Costner, nekad desna ruka pjevača Jay Z-ija, a danas vodi jednu od najznačajnijih agencija za talente u sportu gdje je agent top igračima profesionalnih liga u SAD-u, ili pak Jarno Vanhatapio, koji je CEO i osnivač NA-KD.com, propulzivnog švedskog online modnog tržišta, koje je u samo četiri mjeseca nakon početka poslovanja u prosincu 2015. godine počelo dostavljati u više od 100 različitih zemalja. Također je osnivač ZooZoo.com, drugoga najvećega švedskog dobavljača hrane za kućne ljubimce, koji je to postao za samo dvije godine, kao i Nelly.com, vodećeg modnog e-tailera sjeverne Europe, s prodajom u vrijednosti od preko 180 milijuna dolara u 2015. godini.
Bio je tu i ponovno najbolji i najpopularniji novinar u zemlji Zoran Šprajc, zatim Andrija Jarak, Nevena Rendelli, Mirko Fodor, Mislav Bago, glavni urednici i direktori ponajvećih medijskih, PR i televizijskih kuća iz cijele jugoistočne Europe… Svi su oni bili poželjne mete za fotografiranje s njima, ili uzimanje izjava, dogovaranja intervjua. No, mi smo se odlučili za nekog drugog, nekog tko je “naše gore list”.
Luka Frljužec iz Krapine, mladi stručnjak za marketing putem elektroničke pošte, zaposlen u poduzeću Mailplus d.o.o., pružatelju softwarea te podrške za e-mail marketing, održao je s kolegama prezentaciju na temu kako slati dobre newslettere, pod zanimljivim nazivom “I didn’t sign up for this shit”.
Konkretni savjeti
– Kroz taj zanimljiv naslov željeli smo privući pažnju na činjenicu da e-mail marketing nije mrtav, već je zapravo jači nego ikad. Svaki pravi “igrač” na tržištu ga i koristi, pa je naša ideja bila kroz prezentaciju educirati ljude, dati im konkretan savjet kako na osnovu primjera dobre i loše prakse raditi dobre newslettere – rekao nam je Frljužec, čija je prezentacija bila iznimno dobro posjećena te su mnogi i nakon prezentacije došli upitati za dodatne savjete ili kontakt.
– Prvi puta sam na Weekend media festivalu i odmah “prvo pa muško”, odnosno, već sam dobio čast da budem i prezenter, na što sam jako ponosan. Koncept samog vikenda je odličan i prilika da se ljudi iz branše, profesionalci iz marketinga i medija nađu i uz opušteni pristup druže i popričaju o poslu, razmijene najnovije informacije i saznanja. Stoga ću svakako doći i sljedeće godine – zaključio je Frljužec. Mi se možemo s njime samo složiti.