ZA SVE JE KRIV ZAVOD

Puh i Končevski: Za izradu spota potrošili 183.000 kuna, a ukinuli mjere koje su pomagale da mladi steknu svoje prvo radno iskustvo

Objavljeno: 18.07.2016. Alen Brodar

Spot “Za sve je kriv Zavod”, u kojem se pojavljuju pjevačica Lana Jurčević i mladić koji kao konobar radi svoj “posao iz snova” i uspije s njom snimiti selfie, a na koji je Hrvatski zavod za zapošljavanje potrošio 183.000 kuna, izazvao je burne reakcije javnosti, a sve su komentirali i zagorski političari.

– Gledam i ne vjerujem, a ukinuli mjere koje su pomagale da mladi steknu svoje prvo radno iskustvo. Bitno da je Lana dobila novce, njoj strašno trebaju… – napisala je na Facebooku HNS-ovka Marija Puh, dok je predsjednik Hrvatskih laburista bio još oštriji.

Katran i perje

– Onoga tko je odobrio tu kampanju, treba u katran i perje. Vidim da su samo za izradu spota s Lanom Jurčević potrošili 183 tisuće kuna, dok tisuće mladih nezaposlenih ne može zaraditi ni 3000 kuna. Pa tko je tu lud?! Moji kolege laburisti iz Rijeke opravdano su reagirali i narugali im se kako bi im bolje bilo pokemone koristiti nego Lanu Jurčević, ako već kampanjom ciljaju mlade. Laburisti apeliraju da se ta kampanja prekine i novac uloži u nešto što će stvarno pomoći mladima da dođu do posla. Da nije tužan, ovaj potez Hrvatskog zavoda za zapošljavanje bio bi smiješan – rekao je Tomislav Končevski, predsjednik Hrvatskih laburista – Stranke rada.

Ukinute mjere

Spot se u javnosti pojavio prije nekoliko dana, manje od mjesec dana nakon što su iz HZZ-a objavili da zbog manjka novca privremeno ukidaju pet mjera aktivnog zapošljavanja, među kojima i stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, popularno među mladima koji su završili fakultet.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba