Zagorje 3D Gourmet Experience

Tri jedinstvena ambijenta, tri jedinstvena menija i jedan potpuni doživljaj

Objavljeno: 09.06.2016. Alen Brodar

Bogata povijest, raskošna priroda, te enološka i gastronomska raznolikost glavni su turistički aduti Hrvatskog Zagorja. Ono najprepoznatljivije njegova je raskošna gastronomska ponuda, a upravo spajanje tri zagorske gastro vedete, restorana Academia u sklopu Bluesun hotela Kaj iz Marije Bistrice, Kleti Bolfan iz Hrašćine i Ville Magdalene iz Krapinskih Toplica, prvi je korak pri stvaranju klastera i dizanja turizma regije na razinu koju svojom pozicijom, kvalitetom usluge i raznolikošću ponude i zaslužuje.

Zavodljiva gastro priča

– Tom idejom smo se vodili pažljivo stvarajući Zagorje 3D Gourmet Experience, ekskluzivnu priču koju nose ove tri riznice zagorskog gastronomskog blaga. Sve što ste ikada trebali znati o bogatoj gastronomskoj i enološkoj povijesti Hrvatskog Zagorja, možete svladati u svega tri jednostavne, a opet raskošne lekcije, u pet sljedova. Zagorje 3D Gourmet Experience jedinstven je doživljaj na tri vrhunske lokacije udaljene svega 30-ak minuta jedna od druge. Svaki od ovih vrhunskih restorana ispričat će svoju zavodljivu gastro priču o Zagorju. Zagorje 3D Gourmet Experience svim istinskim zaljubljenicima dobre hrane nudi sinergijsko putovanje kroz ono najbolje od ovdašnje gastronomije – rekao je Hrvoje Hudoletnjak, direktor marketinga Bluesun hotela Kaj iz Marije Bistrice.

Za tako prikazanu gastro ponudu Zagorja u tri vrhunska restorana zaslužni su šefovi kuhinja, Mislav Božić iz restorana Villa Magdalena, Marko Futivić iz restorana Academia i Krešo Hrković iz Kleti Bolfan. Oni su se zabavili u kuhinji na moderan način, ali nisu zaboravili tradiciju. Opet, na svakoj od lokacija turist može doživjeti nešto drugo.
– Zagorje 3D Gourmet je nova platforma, koja zadovoljava apetite suvremenog gosta – može doživjeti nove kulinarske tehnike, ali sa tradicionalnim namirnicama, specifičnima za ovo podneblje. Zašto 3D? Jer se radi o tri restorana, tri destinacije od kojih svaka ima svoje posebnosti, koje daju tri dimenzije i tri doživljaja Zagorja – zaključio je Hudoletnjak.
– Ovo je dobar smjer. Trebamo naučiti gledati očima turista, kako bismo ih privlačili u Zagorje. Oni žele kušati domaće namirnice, popiti domaću kapljicu, probati autohtono, ali na moderan način. Nadam se samo da će se u ovu priču s vremenom uključiti više od tri restorana, a projekt će svakako moći biti 3D – zbog tri osjeta kojima uživamo ovo što nam nude – rekla je pomoćnica ministra turizma Martina Jantol, dodavši da Ministarstvo turizma podržava takve projekte. A punu podršku dala je i Krapinsko – zagorska županija.

Prosjek 2,7 dana

– Sami smo premali da bismo uspjeli, ali to smo na vrijeme shvatili i zato nudimo Zagorje kao destinaciju. To je i urodilo tako velikim porastom broja turista – u prvih pet mjeseci ove godine je 41 posto više dolazaka i 39 posto više noćenja u Zagorju. To je zato jer smo radili planski i ciljano. Dobri su to temelji, a sada je na samim destinacijama da svojom ponudom privuku gosta i da se on vraća u Zagorje – rekao je krapinsko – zagorski župan Željko Kolar.
Dodao je da je zasad još uvijek minus što se gost u Zagorju zadržava u prosjeku samo 2,7 dana, slično kao i u Gradu Zagrebu, međutim, upravo se zato radi na suradnji Županije i Zagreba da udruže snage i da zajedničkom ponudom omoguće po jedno noćenje više u Zagorju, odnosno metropoli.
– Ono što nam još nedostaje je jače brendiranje, u što ćemo svakako uložiti dodatna sredstva. Bit će to tada zaokružena priča “Bajke na dlanu”. Tada Zagorje neće biti samo poznata destinacija Hrvatske, već i ovog dijela Europe – zaključio je Kolar.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba