4 SEASONS CROATIA

Jedinstvena promocija hrvatskog zdravstvenog i wellness turizma kroz sva četiri godišnja doba

Objavljeno: 18.03.2016. Alen Brodar

Na HTI konferenciji u Beču koja se održavala početkom ovog mjeseca, svečano je predstavljen jedinstveni projekt promocije hrvatskog turizma – 4 Seasons Croatia.

HTI konferencija održala se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK), hrvatske tvrtke Wellness Dalmacija i američkog MTA-a (Medical Tourism Association) te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Ministarstva zdravlja RH, HTZ-a i Turističkih zajednica Zagreba i Malog Lošinja.
Radi se o najvećem europskom događanju posvećenom usponu tržišta zdravstvenog turizma u svijetu, koji se po prvi puta održao van granica Hrvatske. Na Konferenciji se okupilo 200-tinjak sudionika i predavača iz 40 zemalja, od SAD-a do Kine, iz svih sfera poslovanja koje se naslanjaju na industriju zdravstvenog turizma.

Multimedijalni projekt

Tom je prigodom svečano predstavljen novi projekt 4 Seasons Croatia, posvećen promociji hrvatskog turizma kroz sva četiri godišnja doba, koji izdaje tvrtka Nativa media, inače izdavač već etabliranog lifestyle portala Naturala.hr.
Riječ je o multimedijalnom projektu, pokrenutom potkraj prosinca 2015. godine, koji istovremeno kombinira suvremeni portal www.4seasonscroatia.com, koji postoji na hrvatskom i engleskom jeziku, te magazine na stranim jezicima koji se izdaju za potrebe predstavljanja zdravstvenog turizma Hrvatske na različitim tržištima.
Posebnost cijelog projekta, portala i magazina 4 Seasons Croatia su novinarski tekstovi s relevantnim informacijama, tekstovi vrhunskih stručnjaka s područja zdravstvenog i wellness turizma kao i reportaže i intervjui.
– Neizmjerno mi je drago što je Hrvatska gospodarska komora, u tako kratkom vremenu, prepoznala potencijal projekta i našu želju da svijetu dostojno predstavimo ponudu hrvatskog turizma, kroz sve četiri sezone, s naglaskom na zdravstveni i wellness turizam – rekla je Andrea Šitum, direktorica tvrtke Nativa media i autorica projekta 4 Seasons Croatia. Dodala je da joj je zadovoljstvo vidjeti pozitivne reakcije stručnjaka za zdravstveni turizam iz cijeloga svijeta na 4 Seasons Croatia, što daje i dodatnu potvrdu da je to projekt koji se može nositi s najnovijim trendovima u promociji zdravstvenog turizma.

Novi smjer

– Zdravstveni turizam u cijelom svijetu uzima jedan novi smjer – riječ je o inzistiranju na izvrsnosti i vrhunskoj kvaliteti usluge. Čini mi se da polako završava era jeftinih medicinskih radova bez pokrića i garancije jer se od svih sudionika, stručnjaka, agenata i facilitatora moglo čuti kako su certificiranje, kao i konkretnija “krovna” potpora države kroz zakone i rad na terenu, ipak najvažniji u razvoju zdravstvenog turizma za svaku zemlju, pa tako i za Hrvatsku – naglasila je i dodala kako vjeruje da će projekt 4 Seasons Croatia, baš zato što i sam njeguje ideal kvalitete, dati i u budućnosti svoj doprinos u profiliranju Hrvatske kao top destinacije zdravstvenog turizma.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba