Zaštita prava pacijenata

Zagorci u 2015. godini dali 14 pritužbi i 18 pohvala na rad zdravstvenih ustanova u Zagorju

Objavljeno: 28.01.2016. mladenmandic

Predsjednik Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata na području Krapinsko – zagorske županije Dubravko Sopek, na sjednici zagorske Skupštine rekao je kako je Povjerenstvo u 2015. godini obradilo 26 predmeta. Primljeno je ukupno 14 pritužbi i 18 pohvala pacijenata.

– U Općoj bolnici Zabok i bolnici hrvatskih veterana zaprimljene su dvije pritužbe i jedna pohvala pacijenata. U prvom predmetu, zaprimljena je anonimna pritužba na nekorektan odnos prema pacijentu i neprofesionalan rad jedne liječnice specijalistice, a ista je proslijeđena sanacijskom upravitelju Bolnice. U drugom pritužba pacijentice odnosi se na neprofesionalan rad, neetičnost i upitnu stručnost jedne liječnice specijalistice, dok se pohvala odnosi na profesionalnost, stručnost i pristupačnost medicinskih sestara.

Predugo čekanje nalaza

U Specijalnoj bolnici u Krapinskim Toplicama zaprimljene su dvije pritužbe i jedna pohvala. Zaprimljena je anonimna pritužba pacijenta na predugo vrijeme čekanja nalaza, nakon jutarnjeg pregleda, a u drugom pritužba pacijentice koja se odnosi na uvjete smještaja, sanitarne i ostale uvjete za vrijeme stacionarne rehabilitacije. U trećem, zaprimljena je pohvala koja se odnosi na organiziranost, profesionalizam i pružanje usluga na najvišem nivou cjelokupnog osoblja.
U Specijalnoj bolnici u Stubičkim Toplicama obrađeno je 18 predmeta. U pritužbama se pacijenti žale na tehničke uvjete – nedostatak rukohvata za teže pokretne pacijente, na pojedine djelatnike restorana, zbog neljubaznog odnosa prema pacijentima, na čistoću od ulaza u ustanovu do restorana, te u prostorijama za terapije na premali broj osoblja, nedostatak stolova s rukohvatima, starost opreme i neprikladnih fotelja u sobama i higijenu na bazenima te na čistoću i higijenu u sobama, dok se istovremeno puno pohvala upućuje radu djelatnika, kako zdravstvenih djelatnika tako i onih u pratećim službama.

Arogantno ponašanje

U Domu zdravlja Krapinsko – zagorske županije zabilježena je jedna pritužba pacijentice na liječnicu dentalne medicine zbog ne pružanja hitne medicinske pomoći pacijentici koja je bila na rehabilitaciji u Specijalnoj bolnici, te zbog izrazito arogantnog i nekorektnog ponašanja.
U Klinici Magdalena zaprimljena je jedna pritužba na neprofesionalan, nekorektan i nehumani odnos medicinskih sestara u jedinici intenzivne njege, dok se pohvala odnosi na profesionalni odnos i nesebičnu brigu medicinskog osoblja na odjelu za kardiovaskularnu kirurgiju.
Predsjednik Povjerenstva Dubravko Sopek rekao je kako su svi ravnatelji zagorskih zdravstvenih ustanova obaviješteni o pritužbama, te da su nakon razgovora s članovima Povjerenstva poduzeli mjere da se one uklone. O poduzetim mjerama obaviješteni su nakon toga i pacijenti, naravno oni koji su dali svoj identitet i svoje pritužbe nisu upućivali anonimno.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter