PRIHVAĆEN PRORAČUN ŽUC-a: U 2018. GODINI PLANIRANI PRIHODI U IZNOSU OD 34.140.000 KUNA, A RASHODI U IZNOSU OD 34.170.000 KUNA

Za rekonstrukciju cesta osigurano 1,5 milijuna kuna, a za redovito održavanje 22,7 milijuna kuna

Objavljeno: 22.12.2017. Jelena Jazbec

Na prošlotjednoj sjednici Županijske skupštine prihvaćen je prijedlog Financijskog plana Županijske uprave za ceste Krapinsko – zagorske županije za 2018., s projekcijama za 2019. i 2020. godinu. Prijedlog prihoda i primitaka ŽUC-a za 2018. godinu planira se u iznosu od 34.140.000 kuna, a ostvaruje se iz općih prihoda i primitaka te prihoda od prodaje nefinancijske imovine.

Financijska imovina

– Opći prihodi i primici uključuju prihode od financijske imovine, odnosno, kamate na depozite po viđenju, planirane u iznosu od 30 tisuća kuna, prihode od nefinancijske imovine, odnosno, godišnju naknadu za uporabu javnih cesta koja se plaća pri registraciji cestovnih motornih vozila, kao i naknade za korištenje cestovnog zemljišta, a planiraju se u iznosu od 34.075.000 kuna, te prihode po posebnim propisima, koji uključuju naknade troškova postupka prilikom izdavanja posebnih uvjeta građenja, naknade šteta od osiguravajućih društava i sl., a planiraju se u iznosu od 35 tisuća kuna. Prihodi od prodaje nefinancijske imovine odnose se pak na prihod planiran od prodaje službenog automobila – rekao je ravnatelj ŽUC-a KZŽ Željko Vincelj, koji je na sjednici predstavio prijedlog Financijskog plana.


Istaknuo je kako se prijedlog ukupnih rashoda i izdataka planira u iznosu od 34.170.000 kuna, a čine ih rashodi poslovanja u iznosu 30.635.000 kuna i rashodi za nabavu nefinancijske imovine u iznosu 1.535.000 kuna

Aktivnosti i projekti

– U posebnom dijelu financijskog plana rashodi i izdaci raspoređeni su na programe usko povezane uz aktivnosti i projekte. Rashodi uprave se tako planiraju u iznosu od 5.456.000 kuna. Od toga je za zaposlenike namijenjeno 2.676.000 kuna, za dnevnice i naknade za prijevoz 164 tisuće kuna, za uredski materijal, gorivo, električnu energiju, te poštanske i telefonske usluge 303 tisuće kuna, za redovno poslovanje Uprave 1.707.000 kuna, za ostale rashode poslovanje 342 tisuće kuna, ostale financijske rashode 109 tisuća kuna i naknade štete te kazne 120 tisuća kuna. Planira se i opremanje prostorija, na što bi se potrošilo 35 tisuća kuna – rekao je Vincelj.
Osnovna djelatnost uprave planira se u iznosu 26.174.000 kuna. Za Grad Krapinu osigurano je 1,390.000 kuna, za projekte rekonstrukcije cesta 1.500.000 kuna i za redovito održavanje 22.709.000 kuna, što uključuje sljedeće radove: redovito održavanje, sol za zimsku službu, presvlačenje županijskih i lokalnih cesta, uređenje oborinske odvodnje, rekonstrukciju i sanaciju županijskih i lokalnih cesta te sanaciju i rekonstrukciju propusta. Izvanredno održavanje planira se u iznosu od 540.400 kuna, a uključuje izradu projektne dokumentacije. Na otplatu kredita planira se utrošiti 2.540.000 kuna.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba