POGLEDAJTE VIDEO: ONI SU NAŠI NAJBOLJI AMBASADORI

“MORATE POSJETITI HRVATSKU!”: Modrić, Mandžukić, Čilić, 2Cellos i druga poznata lica iz svijeta sporta i umjetnosti u novom spotu HTZ-a

Objavljeno: 08.11.2017. zagorjeinternational

Tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM), premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice. Prikazivanju spota prisustvovalo je oko 200 sudionika, među kojima su bili brojni partneri, suizlagači te predstavnici stranih i domaćih medija. Okupljene su pozdravili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma.

Prepoznatljive lokacije

Novi promotivni spot sniman je na prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. Režiser spota je Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb. Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate osobe, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput 23. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji i Europskog prvenstva u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma. Promotivni spot objavljen je na službenom YouTube kanalu Hrvatske turističke zajednice.

Humanitarni karakter

Dodatni značaj cjelokupnog projekta je njegov humanitarni karakter. Naime, Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500 tisuća kuna za humanitarne svrhe, pa će tako svaki od sudionika u spotu imati prilike donirati iznos od 50 tisuća kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže bolesnoj djeci. Promotivni spot predstavljen je u sklopu “Wine & Cheese meetupa”, koji su organizirali Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora, pa su tako na domjenku brojni uzvanici imali prilike kušati i uživati u vrhunskim hrvatskim sirevima.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba