OŽIVLJAVANJE POVIJESTI U DVORU VELIKI TABOR

“SREDNJOVJEKOVNE SVEČANOSTI”: Scenski prikazi, lutkarske predstave, glazba, ples, žongleri, izložbe, radionice…

Objavljeno: 11.09.2017. JJ

Rujan je u Dvoru Veliki Tabor već godinama u znaku srednjeg vijeka, a ta će se tradicija održati i ove godine, pa je tako 16. i 23. rujna na rasporedu manifestacija “Srednjovjekovne svečanosti”. Radi se o manifestaciji koja posjetiteljima Velikog Tabora omogućava susret s kostimima, plesovima, likovima i običajima koji pripadaju srednjemu vijeku. Takva “oživljena povijest u scenskim prikazima” ove godine dovodi u Dvor vitezove taborgradske: Vitezove Zlatnog Kaleža te članove Viteškog reda sv. Nikole iz Varaždina. Oni će pokazati kako izgleda dolazak kraljevske svite, kako izgleda suđenje coprnici, te koliko snage i vještine treba u borbi vitezova i pri streličarenju. U tim će se vještinama moći okušati i sami posjetitelji priredbe.

Barbara Desinićka

Bit će prikazane i dvije lutkarske predstave – “Veronika Desinićka” i “Zmajevo blago”. Njih će izvesti članovi kazališne skupine “Loculator”. Za glazbenu i plesnu kulisu “Srednjovjekovnih svečanosti” zaduženi su Celtic Fantasy band, plesna skupina “Veronika Desinićka” iz Desinića, sviračice flauti iz Glazbene škole Pregrada “Flautine” i Plesni studio Vlaste Rittig iz Zagreba, “Divertimento”.
Dodatno veselje donose žongleri i majstori vatre iz samoborske cirkuske Udruge Razbibriga. Ljubitelji umjetnosti moći će razgledati dvije izložbe – “Legendexpo”, putujuću izložbu renomiranih domaćih umjetnika koja prikazuje bića iz hrvatskih narodnih vjerovanja, te izložbu i performans “Povratak korijenima z Barbarom Desinićkom”, prikaz umjetničkih slika i instalacija konceptualne umjetnice Barbare Bračun, podrijetlom Desinćanke. Obje će izložbe biti svečano otvorene 16. rujna u 16.30, odnosno 17 sati.

Vožnja kočijom

Za djecu će velikotaborski stručni djelatnici voditi edukativno – zabavne radionice gađanja lukom i strijelom, te izrade kraljevske krune i srednjovjekovnog nakita uzlanjem, dok će se oko Dvora moći provesti kočijom, na srednjovjekovnom sajmu kupiti suvenir, naučiti sve o tradicionalnim zanatima i vještinama, te vidjeti kako se izrađuje barut, viteški pojas i potkova za konja. Dame u srednjovjekovnim kostimima otkrivat će zainteresiranima tajne zakutke Velikog Tabora, a svi će zajedno moći pronaći i okrjepu u ponuđenoj hrani i piću. Srednjovjekovne svečanosti u Dvoru Veliki Tabor obje subote počinju u 14 i završavaju oko 18 sati, atraktivnim nastupom žonglera s vatrom. Pokraj Dvora posjetiteljima će biti osigurano besplatno parkiranje.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme