Na Vuglec bregu potpisana “Povelja o suradnji u razvoju i promociji cjelogodišnjeg turizma”

Podržali Vision One – aplikaciju čiji je cilj na jednom mjestu kroz cijelu godinu nuditi najbolje od hrvatskog kontinenta

Objavljeno: 06.09.2017. Alen Brodar

Članovi Vision One VIP kluba, predstavnici turističkih zajednica, hotelskih kuća, parkova prirode i drugih turističkih subjekata 11 županija kontinentalne Hrvatske, Krapinsko – zagorske županije i Radija Kaj, potpisali su danas u sklopu svog drugog sastanka na Vuglec bregu “Povelju o suradnji u razvoju i promociji cjelogodišnjeg turizma”.
Kako stoji u Povelji, potpisnici se, uz ostalo, obvezuju identificirati potencijale, mogućnosti i rješenja za razvoj cjelogodišnjeg turizma, pratiti trendove u razvoju turističkih proizvoda i destinacija, poticati razvoj visokokvalitetnih turističkih proizvoda, kao i poticati specifične turističke proizvode te niz aktivnosti koje imaju za cilj unaprijediti poziciju kontinentalnog turizma, čija je značajna prednost činjenica da ne poznaje sezonalnost.

Unaprijeđena aplikacija

Uz potpisivanje Povelje, predstavljena je nova unaprijeđena aplikacija Vision One te marketing strategija čiji je cilj dodatno predstaviti turističke potencijale kontinentalnog dijela Hrvatske. Aplikacija Vision one, tvrde njezini autori, daje pregršt podataka o turističkim sadržajima, objektima, ugostiteljskoj i smještajnoj ponudi te daje sinergiju i povezanost kontinentalne Hrvatske.
– Sa zadovoljstvom smo ovdje u Krapinsko – zagorskoj županiji, koja je naš prvi partner što se županija tiče, posebice u kontinentalnom turizmu i čiji je župan Željko Kolar također potpisao Povelju. Turisti zapravo ne poznaju granice i to je ono što mi želimo promovirati, da krajnjem korisniku omogućimo kvalitetnu i brzu informaciju i da gajimo turizam bez granic. Tim smo povodom potpisali povelju o razvoju promocije cjelogodišnjeg turizma, jer smatramo da Hrvatska može apsolutno 365 dana biti jedna velika turistička destinacija i da kontinent ima ogromnih potencijala u narednih desetak godina napraviti jedan veliki iskorak – rekao je Danijel Botić iz Vision One tima, dodajući da zahvaljujući partneru, tvrtki Mobile One, koja je napravila jedan jedinstveni sustav umrežavanja mobilnih aplikacija, korisniku kroz jednu ikonu omogućuju najbržu i najkvalitetniju informaciju na jednom mjestu.

Jedna destinacija

– Mi želimo promovirati Hrvatsku, posebice kontinentalnu, kao jednu destinaciju. Naime, ako uđete s ove strane Hrvatske od Maclja i izađete na istočnu stranu, riječ je o nekih 300 kilometara. Naši turisti prolaze tisuće i tisuće kilometara da bi došli u Hrvatsku. Njima te distance ništa ne znače i mislim da svi mogu zajednički imati velike koristi, svaka županija od svakog gosta i da zapravo želimo pojačati i mobilnost, povećati broj noćenja, a to ćemo na način da damo jedan kvalitetni sadržaj, kvalitetnu i provjerenu informaciju – objasnio je Botić.
Aplikacija, koja je aktivna od jeseni prošle godine, u portfelju danas ima preko 80 partnera i 12 kontinentalnih županija, a preuzelo ju je zasad oko 3000 korisnika.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba