Objavljen natječaj za mjeru “Promidžba na tržištima trećih zemalja”

Dodjeljuje se i do 200 tisuća eura po projektu za proizvođače vina

Objavljeno: 09.05.2017. zagorjeinternational

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj za mjeru “Promidžba na tržištima trećih zemalja”, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. “Vinska omotnica”). “Vinska omotnica” odnosi se na bespovratna sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina. Korisnici mjere “Promidžba na tržištima trećih zemalja” su proizvođači vina upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina). Dozvoljena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja. Razina potpore iznosi do 80 posto od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50 posto prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30 posto od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna RH. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200 tisuća eura, a rok za podnošenje prijava je do 31. svibnja.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba